وزیر آموزش و پرورش ضمن معرفی امکانات نسخه جدید شبکه شاد درباره بازگشایی مدارس از روز شنبه گفت: هر جا بتوانیم، حضور با رعایت پروتکل‌ها است و ۱۵ شهریور در همه مدارس اصل بر حضور است؛ اما در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان بیشتر از پروتکل است ناگزیر هستیم تا دانش‌آموزان را گروه بندی کنیم و برخی در روزهای زوج و برخی روزهای فرد بیایند.

حاجی میرزایی

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از ایسنا، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه آیین رونمایی از نسخه جدید شاد با بیان اینکه سال تحصیلی از ۱۵ شهریور آغاز می شود و به جد در تلاش هستیم، آمادگی لازم را برای این شروع باشکوه انجام دهیم گفت: همکارانم تمام وقت مشغول فعالیت هستند تا مدارس را آماده استقبال کنند.

وی افزود: امروز از نسخه جدید شبکه «شاد» رونمایی می‌کنیم. شادِ جدید دارای ظرفیت و امکانات جدید است و معلمان می‌توانند ارتباط زنده صوتی و تصویری با دانش آموزان خود داشته باشند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: امکان دریافت تکالیف و ارائه نظر درباره آن به شبکه شاد اضافه شده است. ضمن اینکه امکاناتی چون حضور و غیاب، آزمون با کیفیت و تبادل تجربه با سایر معلمان نیز در این نسخه وجود دارد.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: مطمئن هستم این محیط سازگار با کاربران است ضمن اینکه برای معلمان دوره‌های آموزشی پیش‌بینی کردیم و این قابلیت‌ها در معرض عموم نیز قرار دارد.

وی درباره نحوه حضور دانش‌آموزان در مدارس نیز گفت: اصل بر شرکت حضوری دانش‌آموزان است؛ ما سال گذشته دو سوم سال و محتوا را طی کرده بودیم اما امسال شرایط متفاوت است و دانش آموزان و معلمان باید در سال تحصیلی جدید با هم آشنا شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: هر جا بتوانیم، حضور با رعایت پروتکل ها است و ۱۵ شهریور در همه مدارس اصل بر حضور است، اما در مدارسی که تعداد دانش‌آموزان بیشتر از پروتکل است ناگزیر هستیم تا دانش‌آموزان را گروه بندی کنیم و برخی در روزهای زوج و برخی روزهای فرد بیایند.

حاجی میرزایی گفت: حضور دانش‌آموزان در هر کلاس ۳۵ دقیقه است. زمان‌های ساعات تدریس برای همه دروس حداکثر ۳۵ دقیقه است و تلاش می‌کنیم ساعت ورود و خروج  متفاوت باشد تا تزاحم ایجاد نشود.

وی با تاکید بر اینکه نیاز به همراهی خانواده ها برای تردد و ورود و خروج به مدرسه وجود دارد گفت: در این شرایط نمی توانیم فرصت ها را نادیده بگیریم و باید آموزش را تعقیب کنیم و در کنار آن از سلامت دانش‌آموزان مراقبت کنیم؛ اگر دانش‌آموزان آگاه باشند هم خود و هم خانواده‌ها رعایت می‌کنند.

کد خبر 545957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 185
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    با این تصمیم غلط با جان بچه ها وخانواده ها بازی نکنید خودتان بهتر میدانید پرتکلها در مدارس دولتی اجرا نمیشود سالهای قبل از نظافت داخل مدارس که مدرسه ما دوشیفت بود ومشکلات زیادی داشت حل نشد حالا میخواهند بهداشتو رعایت کنند
    • حامد قشقایی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      29 11
      این درست نیست واقعا یه بچه کنترل بهداشت خیلی سخته
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    کودکم نرمی استخوان دارد اگربیماری کودکم برگردد نشان گربی مسعولیتی شما دولتمردان رانشان میدهد
  • قره باغی نیشابور IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    معرفی میکنم با افتخار،داداشه بزرگ پت و مت اند ایشون ،بااین تفاوت که ایشون برخلاف داداشهای کوچیکش خونه روبه گند نمیزنه رو جون آدما آزمایش آزمون خطا میکنه...
    • سعیدی FR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      24 69
      والدینی که استرس دارن ومخالف بازگشایی هستن فرزندشون رانفرستن وازطریق تلوزیون ومجازی اموزش ببینن.چه کاریه؟اخه همه جا بچه هاتون میرن توکوچه.بازار.مهمونی.ارایشگاه.باشگاه.پارک وصدجای ناامن دیگه.حالا مدرسه شده جیززز.همه جا بازه فقط اموزش وتربیت که میشه بارعایت پروتکل های بهداشتی انجام داد را تعطیل کردن
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    ما رو مسخره کردید یا خودتون رو .ی روز میگید حضوری ی روز آنلاین و شاد .خودتون هم نمی‌دونید دارید چیکار میکنید
  • پارسا IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    چرا دوس دارید با جون مردم بازی کنید آخه بزارید این موج کرونا هم تموم بشه بعد حضوری کنید بسه انقد بهمون زور گفتید
    • دانش اموز IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      47 7
      دقیقا
  • علی IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    اصل باید حضور دانش اموزان در مدرسه باشد شاد هر چقدر هم تکاملش بدیم باز به درد دانش اموز نمیخوره
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    بابا تورو خدا بچه حالا فضای مجازی درس بخونه ایرادش چیه که حالا بیاد مدرسه کرونا هم بگیرن کشورهای دیگه حمایت میکنن از جوانهای مملکتشون ولی متاسفانه ما نه من که بچه هامو نمیفرستم سلامتیشون برام مهمتر از درسشونه
    • US ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      34 53
      به نظر من باید مدرسه ها باز شود بهتر است چون من که دانش آموز هستم با آموزش های غیر حضوری مخالفم چون بچه ای که کلاس نهم یا دوازدهم است چرا باید مدرسه اش غیر حضوری و امتحانات حضوری باشد به نظر من باید مدرسه ها هم حضوری باشد چون آموزش غیر حضوری واقعا سخت است
  • مامان یلدا CH ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    اگه تو کلاس یه نفر کرونا داشته باشه همه میگیرن، از بچه ابتدایی چه انتظاری داری؟ چی از جون بچه هامون میخوای؟
    • زهراسادات IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      17 5
      دقیقا باهاتون موافقم
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    خب میشه از طریق واتس اپ یا پیامک اطلاع رسانی کنن و نیازی نیست همه برن مدرسه
  • یک ایرانی IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    مردم بچشون رو که از سر راه نیاوردن تو این شرایط خطرناک بیماری بزاریم بیاد مدرسه، حتی اگر دوسال هم عقب بیفته از مدرسه نمیزارمش بره، نه مدرسه و معلم نه خود بچه میتونه در نبود خانواده بهداشت رو کنترل کنن و همین باعث یه فاجعه دیگه میشه تو جامعه، لطفا راجبه تصمیمی که میگیرید برای بچه های مردم فکر کنید بعد حرف بزنید
  • مریم IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    سلام و درودبر شما مسؤلین لطفا یه فکری به حال ما بکنید سال گذشته با سختی توانستیم یاد بگیریم درسامونو با نداشتن گوشی واینکه دونفر از یه گوشی استفاده کنن وپول برای خرید نت وحتی نبود نت کافی سخت بود الانم نه میتونیم بریم مدرسه بخاطر اینکه بفکر جان خودمون هستیم ونه مجازی یک سال تعطیل بشه چیزی نیست
  • عطیه IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    عقل ندارن نتونستن همه دانش آموزان رو با شاد و اینترنت مجهز کنن دارن با جون مردم بازی میکنن. من بچم رو نمیفرستم و با طناب پوسیده شون تو چاه نمیرم.والسلام
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      10 50
      اسگلین همه خدا شفاتون بدع حق با مسیولینع
  • بهی AE ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    چشم میزاریم برن تو ۳۵دقیقه درد بی درمان هم خودشون بگیرن هم ما
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      12 30
      اصلا منشک دارم بعضی امثال شما دانش اموز داشته باشین بچها افسرده شدن تو خونه در ضمن نباید رعایت پروتکل یاد بگیرند ؟ شاید اصلا اینبیماری جمع نشد بچهاروحبس کنیم خونه بجای این حرفا تفریح ودورهمی تعطیل کنید
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    وزیر آموزش پرورش قصد جون مردم کرده
  • نینا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    پس فقط منظورتون کشتن بچه ها هست چون توی35دقیقه نمیشه درس داد فقط وقت جابجا شدن ویروس از دانش اموزان به یکدیگر است خدایا مارو از دست اینا نجات بده
    • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      13 1
      گل گفتی
  • نینا IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    پس فقط منظورتون کشتن بچه ها هست چون توی35دقیقه نمیشه درس داد فقط وقت جابجا شدن ویروس از دانش اموزان به یکدیگر است
  • احمد IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    بیخیال من که نمیزارم بچم بره اصلا یکسال درس نخونه چیزی نمیشه. اونای که خوندن به کجا رسیدن
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    ما میترسیم
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    باور کنید رعایت پروتکل ها در مدارس یک امر نشدنی است خودم به شخصه برای گرفتن کتاب مراجعه کردم ، متاسفانه شاهد ذوق زدگی دانش آموزان هنگام ورود و دست و بغل و روبوسی و درآوردن ماسک و صحبت با فاصله نزدیک اکثر دانش آموزان بودم اینجوری میخوان پروتکل ها رعایت بشه خطر جدیست ، لطفا آموزش فقط مجازی باشه
  • مادر دانش امور IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    اقای وزیر محترم بخدا یک سال بچها دیر تر برن مدرسه اتفاق مهمی پیش نمیاد مثل خیلی کشورها این سال تحصیلی کنسل شه چون بچها سرمایه های اینده ایران هستند چرا باید تو شرایط پر استرس و نگرانی چه حضوری و انلاین درس بخونن
  • صابر IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    156 9
    واقعا که اون از رئیس جمهور کشور که در مجلس نمیاد بخاطر کرونا حالا که نوبت مدرسه شده حرف از پروتکل میزنه من نمی دانم چرا بچه دبستانی که نمی تونه کلمه ماسک بنویسه ونمی دانه بهداشت چیه باید بره مدرسه ولی دانشگاهی ها مجازی اند
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    امسال رو باید تعطیل کنن تا واکسنش ساخته بشه بعد بچه ها واکسن میزدن و ایمن مدرسه میرفتن ما نمیذاریم بچه هامون برن مدرسه
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    دریک مدرسه کلاسی همه ی بچه ها گرفتند اینجور آینده سازان را از بین می برید
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      13 1
      دقیقا
  • تیبا IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    98 5
    فقط خدا کنه جمعه صبح نظرش عوض نشه همه رو کشت با این تصمیم‌گیری.
  • فرهنگی IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    سلام. فاجعه در راه است آقای وزیر. البته برای شما که مهم نیست. اخرین باری که کلاس رفتین کی بود یادت هست. اصلا تا الان کلاس رفتین. اصلا تو حیاط مدرسه بودین. میشه دانش آموز رو با دستکش با ماسک تو کلاس نشون. این جامعه هرگز روشت نخواهد کرد تا باسوادها در راس جامعه نباشن آقای وزیر.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    وزیر آموزش پرورش ثبت نام درمدارس اجباری کرده است من کودکم را به مدرسه نخواهم فرستاد
  • امیری IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    123 8
    به نام خداوند جان و خرد جای تأسف است که وزارت خانه محترم هم وغم خود را علی رغم هشدار های وزارت بهداشت بر همه گیری کووید19 میان دانش آموزان گرفته.مگر سازمان بهداشت جهانی پروتکل های خود را اعلام ننموده؟آیا دولت محترم عامدانه فرزندانمان را به قتلگاه می فرستد که این مصداق بارز قتل نفس است،پس باید مواظب عواقب آن نیز باشد. آیا زیر ساخت های وزارت خانه و زیر مجموعه های آن که شامل مدارس وپرسنل و... می شود توان مقابله با این همه گیری را دارد؟ آیا عدالت آموزشی در همه مدارس کشور رعایت شده است؟ آیا درکلاسی 35 نفره می توان کووید19 را مهار کرد؟ وزیر محترم به کجا چنین شتابان؟! چرا فرزندانمان باید فدای بی خردی برخی ارباب خردنما شوند؟ وزیر محترم آیا با خط فقر ایجاد شده به هزاران دلیل،مردمی که به نان شب خویش محتاجند توانایی خرید ملزومات بهداشتی را دارند؟و... از این رو بر آن وزارت محترم بایسته است تصمیمی خردمندانه در جهت رعایت حال مردمان و فرزندان این مرز وبوم گیرند.باتشکر
  • Hjio IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    چطور قراره تو این وضعیت مدارس باز شن جون بچه ها که از سر راه نیومده تدریس آنلاین ادامه پیدا کنه
  • سارینا آرین IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    103 9
    کاملا موافقم
  • از طرف عموم خانواده های دلسوز IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    67 58
    سلام . کسانیکه به وزیر محترم آموزش وپرورش درمورد حضوردانش آموز درمدرسه معترضید بک سوال ؟ چرا وقتی رهبری و بهداشت و نیروهای نظامی وانتظامی و ...میگویند خواهشا عزاداریها دسته جمعی وحرکت نداشته باشد میبینیم کورکورانه شلوغ بازی و همه را به درد سر می اندازید و به اسم امام حسین تمام میکنید . اینکه دوستی حسین نیست این لطمه به اهداف قیام امام‌حسین است . کرونا درشربت وپذراییهاست نه در کلاس ماسک زده و پروتکلهای بهداشتی
    • مارال IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      12 4
      جناب، همون خانواده هایی که بچه هاشونو راحت میفرستن مدرسه، همونایی هستند که میگی واسه عذاداری رعایت نمیکردند ! کمی فک کن آخه !!
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    71 88
    با سلام آقای وزیر ویروس کرونا زیر ۳۵دقیقه عمل نمیکنه یکسال همه ی مدارس رو تعطیل کنید ما برای بیکار شدن بچه ها عجله نداریم
    • سپیده IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      7 0
      عزیزم اینایی که برای امام حسین عزاداری کردن به میل و اختیار خودشون رفتن حالا به هر دلیلی ولی رفتن بچه ها به مدرسه پیشنهاد دولته خب میشه مدارس رو تعطیل کرد اینکه یه اعتقادات کسی لطمه وارد نمیکنه جون بچه های مردم. در خطره ولی اون بحث جداست چرا همه چی رو به هم ربط میدین اینکه این دولت بیکفایته همه میدونن حالا چرا یه سری با دلیل میخان خلاف اینو ثابت کنن نمیدونم؟
  • آرش IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    من فکر کنم شوخی میکنن ایشون.. بنده خودم عاشق درس خوندن هستم و هم اکنون هم غیر حضوری مشغول یادگیری هستم و سال۱۳۷۹ لیسانس از دانشگاه علامه گرفتم... اما اجازه نمیدم دخترم حضوری تحصیل کنه..زنگ تفریح.دستشویی.رفت و آمد اینها ۱۰۰٪ خطرناک تر از حضور سرکلاس درس هست..واقعا جون آدما انقدر بی ارزشه؟وزیر آموزش و پرورش واقعا توجیه شده که در چه مقامی هست؟ فقط یک ربات میتونه ایجوری تصمیم بگیره ..
  • محمد IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    اقا چرا مدارس باید حضوری باشه اخه اگه کسی بمیره خانواده اون دانش آموز باید چیکار کنن بچه ای که به زور تو این گرونی به اینجا رسوندنش تو یه روز از دستش میدن همین الان روزی دویست نفر دارن میمیرن سه هزار نفر مبتلا میشن وقتی که مدارس باز میشه میدونید چقد وضعیت بد میشه من نمیفهمم چرا یک سال نباید مدارس رو تعطیل کنن مگه زمان جنگ چند سال تعطیل نکردن چه اتفاقی افتاد بنظر من و بیشتر افراد نظرشون همینه که باید تعطیل کنن
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    خواهش میکنیم امسال مدرسه باز نشود درس را از روی شاد بخونیم اینجوری خوب تره به خاطر همه دانش آموزان
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    87 25
    خواهش میکنیم امسال مدرسه باز نشود درس را از روی شاد بخونیم اینجوری خوب تره به خاطر همه دانش آموزان
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    83 16
    با زوج و فرد بودن چه فرقی مگه میکنه بالاخره بچه ها مراعات نمیکنند بهداشت را رعایت نمی کنند باید امسال مدرسه ها کنسل می کردند
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      9 0
      وقتی با کمبود جمعیت جوان روبرو هستیم ایا حیف نیست جوانان و کودکانمان را بخاطر ندانمکاری امورش و پرورش از دست بدهیم.....با تدبیر واراده و دستور عقل باید برای این مسئله راهی پیدا کرد...لی گدار به اب نزنید که پشیمانی سخت است و غرامت دارد
  • محمدی IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    86 10
    واقعا که چی باید گفت به این آدم ! من که بچه هام رو نمیفرستم یکم فکر میکرد بعد حرف میزد
  • M IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    72 7
    ما نفهمیدیم مدرسه گف ۴۵دیقه اینجا میگ ۳۵دیقه یعنی چییی
  • فاطمه IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    52 5
    چه ۳۵ دقیقه چه ۵۵ دقیقه فرق نمیکنه فرد کرونایی در کلاس باعث انتقال به بقیه میشه
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    59 10
    میشه انلاین باشه
  • بیژن IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    53 11
    یعنی چی هر دفعه یه چیز میگید
  • مسعود IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    57 8
    من شخصا نمیذارم بچه ام مدرسه بره این آقایون اگه خودشون بچه دارن میذارن بره سرکلاس. فقط میان حرف میزنن و میرن
  • معلم IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    70 8
    سلام محسن جان بی زحمت کرونا گرفتیم هزینش و شما قبول کن رنجش وتحمل می کنیم
  • مریم IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    43 11
    خوبه اگه از این بازی رو خوب دستون درنکنه
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    35 11
    برو عمو خدا عقل سالم بهت بده مگه همه ی پدرومادرها بیکارن بچه ببرن وبیارن خیلی ها هردو نفر هم پدر هم مادر شاغل هستند نمی تونن بچه ها رو ببرن مدرسه وبیارن تازه پول اضافی برا درمان هم ندارن
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    65 7
    برو عمو خدا عقل سالم بهت بده مگه همه ی پدرومادرها بیکارن بچه ببرن وبیارن خیلی ها هردو نفر هم پدر هم مادر شاغل هستند نمی تونن بچه ها رو ببرن مدرسه وبیارن تازه پول اضافی برا درمان هم ندارن
  • محمد IR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    64 7
    اقای وزیراین کارشما واین دولت بی کفایت اشتباه محض است. شمابااین کارتمام مدارس ودانشگاههارابه قتلگاهتبدیل می کنید ای کاش این تدبیری که گفته بودیددولت تدبیروامید یکدرصداصولی به کارمی بردید شمارابه خدااین کارراباملت نکنید ایران فقیرنیست سرمایه کم ندارد ازچین الگوبگیرید به فکراین مردم بااصالت وشهیدپرورباشیدماکم خون ندادیم برای این مملکت که بخواهیدجگرگوشه های مارادوباره به کام مرگ بفرستید
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    58 10
    لطفا این کار را نکنید چون معلوم نیست کدام خانواده رعایت بهداشتی نکرده، مسافرت رفته اگر بچه آنها مریض باشند در مدرسه بچه های دیگر را مریض می‌کنند، در نتیجه بیماری بیشتر از مسافرت رفتن یک عده می‌شود، ودر ضمن بعضی از بچه ها مریضی های خاصی دارند که خطرناک‌تر می‌شود، من که بچه ام را به مدرسه نمی فرستم تا اوضاع مریضی عادی شود.
  • ناشناس IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    56 9
    ۳۵ دقیقه فرصت کافیست که کرونا به عده زیادی منتقل شوند حق الناس جان بچه ی مردم است که در این نابسامانی اقتصادی رشد کرده و حالا می خواهید با تصمیم اشتباه او را از بین ببرید. شناخت معلم از دانش آموز بر اساس آموزش مجازی درست قابل انجام است و در حالت بحرانی که هستیم سیاستهای دیگر مثل تعیین اولویت مطالب آموزشی و حجم کتب درسی و توجه به آموزش فردی بر اساس توانایی افراد را در پی بگیرید اینهمه متخصص کجایند کاری کنند چه کسی گفته است آموزش همین مطالب کتب های درسیست و یکسان برای همه واقعا چه کسی ؟؟؟
  • م IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    62 9
    وزیر بچه خودش را مدرسه حضوری می فرستد؟
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    65 12
    ما که گوشی نداریم وپول خرید گوشی هم ندارم چکار کنم اونم بادوتا بچه مدرسه ای شما بگو جناب وزیر چه کنم
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      4 0
      وزیر بچه مدرسه ای نداره حتی دانشجو هم نداره همه بزرگند!!!!!!
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      1 0
      مگه وزیر70 ساله بچه مدرسه ای داره ؟
  • علی IR ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    42 8
    بله اقای وزیربرای بچه های خودش معلم خصوصی میگیره بچه های مردم به درک بمیرن
    • AE ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 1
      حتی اگر به قیمت ازدست رفتن کودک معصومتان باشد می پذیرید؟باید مجازی برگزار شود و به کسانیکه شرایط مالی خوبی ندارند کمک شود نه اینکه دولت درد دیگری را به خانواده تحمیل کند. که اگر کرونا نکشد استرس آن پدر و مادر را می کشد
    • هانیه IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 1
      خو الا با چی کامنت میزاری¿¿¿
  • محمد IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    77 5
    پروفسور تو ۳۵ دقیقه کرونا خبری نیست؟
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    68 8
    بابا همه پنج ساعت میرفتن هیچی نمیفهمیدن الان میخواین تو نیم ساعت همه پرفسور بشن
  • زینی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    69 6
    شما میگید حداکثر زمان ۳۵ دیقس کیه که گوش بده ما ۷۵ دیقس زمان کلاسامون لطفا رسیدگی کنید
  • پری IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    29 28
    به نظر من امسالو باید بریم بخصوص ما کنکوری ها با رعایت بهداشت و نزدیک نشدن انشاالله که بتونیم ما کرونا روشکست بدهیم
    • ناشناس JP ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      2 1
      عزیز من منم یه دختر هم سن تو دارم که امسال کنکوریه خیلی هم درسخونه ومدرسه تیزهوشان میره ولی جونش برام از مهندس ودکتر شدن در اینده اونم تو این مملکت مهمتره نمیتونم به خاطر اینده که ایا تو این شرایط کاری اگه براش شغلی باشه یا‌نه‌ با‌جونش ریسک کنم
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    40 41
    آقای وزیر خسته نباشی مدرسه ها دولتی در کشور. ما کلاس ها خیلی شلوغ هست کمتر 35 نفر نیستن آیا در فصل پاییز وزمستان چگونه میشه پنجره را باز گذشت
    • بی نام IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      5 0
      من‌ خودم‌ دانش‌ آموز هستم اما به‌ هیچ وجه به‌ مدرسه نمیروم من‌ هزار تا آرزو دارم اگه اتفاقی برام بیفته کی جوابگوعه؟ پدر ومادرم منو از سرراه که نیاوردن با هزار تا بدبختی منو بزرگ کردن چرا باید منو بفرستن اصلا خودمم نمیرم
  • احمد علی حسینی ریک معلم IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    51 5
    آقای وزیر محترم آموزش و پرورش//اینجانب معلم چند پایه هستم با۳۵دقیقه کار برای همه معلمان سخت است و مخصوصا در روستاها سابقه ۲۹سال و ۵ماه باید دانش آموزان هم صبح وظهر بیایند خوب است
  • علیرضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    29 10
    بچه ای که خودش یا یکی از اعضای خانوادش مشکل زمینه ای داره باید چکار کنن؟ اصلا به این چیزا فکر میکنید؟
    • یه بنده خدا ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 0
      اره به خدا هیچ کی به فکر کسایی که بیماری خاص دارن نیست
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    45 9
    شما جای گرم ونرم نشستین جناب آقای وزیر و رئیس جمهور و... نفستون ازجای گرم بلند میشه وگرنه وضیعت مملکتمون این نبود آقایون به اصطلاح محترم ما با خون ودل بچه هامون رو بزرگ کردیم نمیدونم واقعا با ۳۵ دقیقه میشه درس به بچه ها داد یعنی چی ؟؟؟؟ پس تدبیرت کو؟؟؟
  • میتراقاسمی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    51 8
    باسلام واقعا با بازگشایی مدرسه موج جدیدی ازکرونا دوباره شروع میشه وفک کنم این دفه غیرقابل پیشگیری باشه فقط باید خدا کمک کنه یا واکسنش بیاد کاش به این زودی مدارس بازنمیکردنن وبه همونن صورت مجازی ادامه میدادنن معلمها که بیچاره ها زحمتشونو میکشنن
  • رترتدرخوبنا۷ IR ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    44 2
    No
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      2 0
      اقا من بچه نمیزارم باره مدرسه مگر از جونم سیر شدم، چطور یه بچه یادش می مونه که بهداشت نه فوق بهداشت رعایت کنه
  • مریم AE ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    17 20
    سلام کاش 35دیقه هم میزاشتین برا درسا تخصصی دانشگاها
  • الی IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    37 21
    بابا چی کار میکنید یه سال مدارس تعطیل بشه مشکلی پیش نمیا د یه سال دیرتر فارغ التحصیل بشن یه سال دیرتر نخبه گان این سرزمینا به بهانه های مختلف به دیار باقی بفرستن جون مردم فزونی چند؟؟؟
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    65 8
    بزارید کی میاد مدرسه
    • سارینا IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      2 1
      به نظرم دانش اموزان با استفاده از برنامه شاد هیچ چیزی یاد نمیگیرن از روی هم کپی میزنن اخر چی نمیخوان امتحان بدن یا اصلا نمیخوان چیزی یاد بگیرن پس اصلا درس نخونن بهتره اینم بگم که از همه میخوام رعایت کنن تا این ویروس از بین بره دوستتون دارم حالا چی میشه یه سال عقب بیافتیم اخه خودمم سال گذشته اصلا خوب نتونستم نصف سالو درس بخونم همین جوری خوندم چون گوشی مال مادرم بود اونم همش سرکار بود من محروم بودم از درس خوندن شبکه اموزشم درس میداد اصلا نمیگرفتم برا خودش درس میداد
  • لطفی. IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    39 93
    تصمیم خوبی هست و من احترام میزارم. والا با مجازی هیچ بچه ای درسخون نمیشه. اگر به بچه هامون به خوبی آموزش بدیم که بهداشتو رعایت کنن انشالله که هیچ اتفاقی نمیفته. من بچه هامو بیمه امام زمان و امام حسین کردم و توکل به خدا. فقط لطفا تایم درسی بچه ها رو اگر کم کنن عالی میشه
    • حامید IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
      5 1
      معلومه چقدر عاقلی باسواد
    • محمد IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      5 0
      فقط لازم بود بگه هرکدوم یه چاقو بگیره و سر بچشو ببوره ?دیوانه
    • ناشناس JP ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      3 0
      تو جون بچت برات بی ارزش خود دانی ما یه عمر زحمت نکشیدیم که با بی تدبیری این مسئولین خودمونو بدبخت کنیم وبچمونو از دست بدیم ویه عمر پشیمون باشیم مگه کرونا بیمه سرش میشه بعد شما به قول خودت بیمه کردی همه که مثل شما فکر‌نمیکنن
    • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
      2 5
      اتفاقا مدرسه ها با رعایت بهداشت فردی باز بشه بهتره همه تموم تابستون بچه هاشون همه جا بردند خطری نداشت حالا مدرسه با رعایت بهداشت مشکل داره عجب؟
  • آگاه IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 1
    تا بچه ها رو نکشید دست نمی کشید.
  • سمیه IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 2
    آموزش باید مجازی باشد اگر یک دانش آموز ناقل باشد همه ی بچه های مدرسه و‌ معلما رو به خطر می ندازه
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 1
    بخدا یه ذره فکر ووجدان بد نیست اخه با این اوضاع میتونین سلامت بچه هامونو تضمین کنین چرا با جون آدمها بازی میکنین
  • اموزگار پایه اول ابتدایی IR ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 2
    سلام باید اموزش حتی المکان حضوری باشد ومجازی هم در کنارش اجرا بشه . اگه بهداشت رو رعایت کنن تا ممکن باشه اتفاقی نخواهد افتاد برنامه تلویزیون و شاد بدون حضوری قابل اجرا نیست . دولت بایدروش ترکیبی رو اجرا کنه . تا از این شرایط عبورکنیم. اظهار نظر کنیم ولی شان خودمون و دیگران رو مراعات کنین .
  • ناشناس IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 5
    واقعا آدم میمونه چی بگه و چیکاربکنه با این تصمیمات و راهکارهای درخشان،هیچکینباید بچه شو بفرسته مدرسه، مثلا میخوان چیکارکنم؟ جون بچه هامون چی میشه این وسط؟
  • سامی IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    خب اگه روز اولی حضوری باشه اشکالی نداره من پایه ام فقط بخاطر آشنایی با معلم ها اما اگه روز بعدیش هم حضوری باشه و هم غیر خصوری من اصلا موافق نیستم چون ممکنه کرونا بگیریم بقیه ی روزاشو آنلاین برگذار کنه خیلی بهتره
  • N IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 4
    به نظر من هم با حضوری بودن خوبه اما با رعایت پروتکل های بهداشتی اینجوری بهتر دانش آموزان میتونن درس ها رو یاد بگیرن. به نظر من حضوری.
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 4
    من به عنوان مادر یه دانش آموز هیچ وقت جون بچه ام رو فدای درس خوندن نمی کم این دیگه به طور واضح نسل کشیه چرا نسل آینده رو فدای میکنید خدا ازتون نگذره
  • مادر دانش اموز IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    11 0
    اقای وزیر باز شدن مدارس یعنی کشتار بچه ها لطفا عا قلا نه فکر کنید یه سال مدرسه نباشه هیچی نمی شه مگه اونهایی که درساشونو تموم کردن یه چیزی شدن که اینا عقب بمونن من که بچمو نمی فرستم مدرسه هرچی شد شد
  • جیران بیات IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    خب کلا تعطیل میکردید بچه هامون برن کرونا بگیرن کی میخواد جواب بده.تو مدارس دولتی که کلاساش ۴۰ نفرس چه رعایت بهداشتی اخه.نهایت میخوان تو یجای کوچیک ۲۰ نفر بشن
  • Mf IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    خودمون که توی سلامت کامل بودیم مریضی هم نبود بامدرک دکتری بیسوادیم حالا بچه های ما تواین شرایط میخوان باسواد بشن من که باجان بچم بازی نمیکنم به هیچ عنوان ان شاالله خدا هم ازشما نگذره بخاطر قانونهای کثیفتون
  • M IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 4
    بابا کلا مجازیش کنید تموم بشه بره دیگه
  • قلی IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 1
    آقای وزیر ابتدا بچه خودت و نزدیکانت رو بفرست سر کلاس مدارس دولتی شلوغ مثل مدارسی که اکثر مردم بچه هاشون درس می خونن بعد بیا تا ما هم بفرستیم
  • ناشناس ۵۶۷ IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    تکلیف ما رو روشن کنید تورو خدا
  • ایران IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 2
    متاسفم برات با این طرز فکرت
  • بی نام IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    یک سالو تعطیل کنین تو مجازی یاد نمی گیریم الکی میایم بالا خداییش مطالبمون سخته چون من به زور تو کلاس یاد میگرفتم الآن دیگه هیچی.
  • وطن IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    خدا وکیلی این چی میگه،این جوری میخواد مردمو بدبخت کنه
  • ناشناس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    امسال مدرسه نمی رویم
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    نمیخوام به بچه هام ظلم کنم تاکرونا نابود نشدهبه مدزسه بی مدرسه
  • سار ینا IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    من که فرزندم را نمی فرستم جانش مهم تره تا تحصیل
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 2
    سلام. اوناییکه می ترسند که حق هم دارند بچه‌ها را مدرسه نفرستند در منزل خودشون کار کنند یا از طریق تلویزیون ‌ . اگر مدرسه نفرستید هیچ مشکلی پیش نمیاد ...... فقط دعا کنید این ویروس منحوس از بین ببره
  • پدر دانش آموز DE ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    7 0
    به خاطر هیچ و پوچ بچه های مردم را به بیماری و مرگ دچار میکنید . استرس رفتن بچه ها به مدرسه با این بیماری خاص همه را دچار آشفتگی کرده است .یک بار بگویید تعطیل و صرفا تلوزیون و مجازی باشه و رفع اشکال با نوبت گیری همه روزه حضوری صورت بگیره و تمام. حفظ خون مسلمان واجب است ای دولت تدبیر و امید واجب بفهم.پول خوراک و لباس را نمیتوانیم تامین کنیم چه برسد به پول درمان ناشی از بی تدبیری و لجبازی شما با خانواده دانش آموزان.
  • لیلا IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    9 0
    به نظر من یک سال هم عقب بمانند چیزی عوض نمیشه وقتی به راحتی یک سال اضافه میشه یک سال کم یا به راحتی سال واحدی به ترم واحدی تبدیل میشه یا هزاران برنامه دیگر ، بچه ها موش ازمایشگاهی هستند با کرونا امتحان نکنید،خواهش میکنم
  • نامعلوم IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    واقعا این قتله بچه ها رو صادر کرده
  • US ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    11 0
    حالا ما انقدر درس خوندیم پدر خودمون در اوردیم ارشد گرفتیم چی شد کو کار کو اینده حضوری باشه من اصلا نمیفرستم ۱ سال نره کجا رو میخاد فتح کنه
  • امیز IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    بابا شورش در اوردین اخه دانش امور با واحد بره یا با تاکسی اصلا همین بیرون میگرع خدایی این کارا نکنید مجازی باشه بهتزه
  • جعفری IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 2
    بله مدارس باید حضوری باشد و تمام وقت و منظم که بچه ها بتونند با سرویس بروند. کرونا فقط بهانه ایست برای ضربه زدن به فرهنگ و اخلاق و آموزش کودکان و جامعه.
  • فرهاد IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 2
    شماها فقط میخواین مردم سفر نرن تو شهرها بمونن چون عرضه ندارین با جون بچه های مردم بازی میکنین شماهااز ترامپ بدترین
  • یک ایرانی US ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    اینا خودشان هم نمیدونن دارن چیکار میکنن هر دقیقه یک چیزی میگن خسته شدیم از بس هر دقیقه یک چیزی گفتین یک تصمیم قاطع بگیرید
  • محسن رخبر AE ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    پدر بزرگ یک دانش آموز هستم اگربچه ها که سن کمی دارند خدای ناکرده کرونا بگیرند آقای وزیر شماجواب گو هستی
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    خواه ناخواه دانش آموزان با هم در مدرسه فاصله اجتماعی را رعایت نمی کنند و عامل اصلی انتقال به خانواده هستن
  • محمد IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    سلام حداقل دوماسبرکنید شاید وضعیت سفید شد
  • جعفرباشرافت IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 1
    سلام‌.خداراشاهد میگیرم زندگی وبچه خودم وبا مکافات بزرگ کردم اگر بلائی سر فرزندم بیاید بخدا توانستاگرام وزیر و آموزش وپرورش رارسوا میکنم .دیگه بااین گرانی خدامیداند چطور بچه خودم وبزرگ میکنم وچطور بزرگ کردم ازتبریز
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 1
    سلام ، ببخشید این رو می گم یامدرسه رو حضوری کنین یا غیر حضوری ، البته بهترین مورد غیر حضوری الان کم کم این ویروس داره بیشتر و زیادتر میشه ما بچه ها مون رو چطور به مدرسه بفرستیم داریم با جون بچه ها مون بازی می کنیم ، واقعا ارزش این رو نداره
  • AE ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    0 0
    تورا به خدا مدارس را باز نکنید بچه های ما اگه مریض شدند کی جوابگو هست این کار را نکنیییییییییید
  • هستی ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 0
    سلام اقا من بچه بزرگ نکردم بفرستم کرونا بگیره پدرمون در اومده تو این وضع گرونی بچه بزرگ کردیم بفرستیم مریض بشن اقا مسئول خودت فرزندتو میفرستی ایا
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    نباید کسی بچشو بفرسته اگه بچه هاتونو میخواین
  • امير IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    مدارس امسال باز نکنيد چيزي ميشه اگر فرزندانمون چيزيشون بشه شما پاسخ گوييد
  • علی IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    8 1
    اگر من بچه ام را بفرستم مدرسه کرونا گرفتم کی جواب میده
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    شایدتوکلاس بشه رعایت کردامازنگ تفریح محاله محال ،چون نمیشه دانش آموزان راکنترل کرد،کم بدبختی داریم،کروناگرفتن وانتقال به والدین یه بدبختی دیگه
  • فاطمه IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    آیا بچه دبستانی بیشتر از دانشجو میتونه رعایت کنه؟؟؟؟
  • .. IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    زمانی باید رقابتو با بقیه کشورا نبینین و نگاه به امکانات خودمون کنین کلا تعطیل کنین یسال همه چی دیر تر چیزی نمیشه که بقیه کشورا دیگه واکسن بسازن وارد کشور میشه هرجوری باشه تا سال بعد جمع میشه وصع
  • ساسان محمودی IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    این تصمیم گیری های یکدفعه ای و بی پایه و اساس علمی همه ناشی از بیسوادی و بی تجربگی مسئولین است که متاسفانه جان و سلامت فرزندان و خودمان به دست یک مشت بی تدبیر و بیسوادو بی تجربه افتاده .تاسف ، تاسف ،تاسف ...
  • بنده خدا IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    لطفا به فکر بچه های مردوم باشید حضور برابر با خطر جان مردوم
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    اینها. دلشون. برای. بچه‌ها. مردم. نسوخته. فقط. می‌خواند.))پول. از. مردم. بگیرند. آخه. جیبشون. خالی. شده
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    خدا بزن توی خانه وزیر آموزش آقا شما میفهمید دارید چکار میکنید دارین با جان دانش آموزان بازی میکنید ..
  • امین IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    2 0
    آرع بابا جون مردم کیلو چند:(
  • رادین IR ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 1
    تورو خدا مدارس رو باز نکون
  • رضا IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    1 0
    کی حاضر میشه جان بچشو به خطر بندازه(وصد البته جان خانودشو). من که به شخصه اجازه نمیدم پسرم بره
  • شهروند IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    شما هر تصمیمی دلت میخواد بگیر ، والدین هم هر تصمیمی که صلاح بدونن میگیرن. خود من عمراً نمیزارم بچم بره مدرسه . کاری هم به هیچکس ندارم. نظر هیچ کس هم ابداً برام مهم نیست.
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    4 0
    خدای نکرده با این برنامه ریزی دولت فاجعه بزرگی در راهه
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    3 0
    نشانه هیچ فعالیتی برای نظافت مدرسه ها دیده نمیشود
  • FR ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    5 0
    اقای وزیر با چه تضمینی بچه های مردمو روانه بیمارستان میکنی
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۳
    6 0
    خودشونم نمی دونن چی کاره اند
  • علی IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    خواه ناخواه دانش آموزان در مدرسه فاصله اجتماعی را رعایت نمی‌کنند و عامل انتقال ویروس به خانواده می‌شوند
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    آخه کدام آدم عاقل این پیشنهاد را داده بهتر نبود به بچه‌ها رحم می‌کردید همان آموزش مجازی را ادامه می‌دادید البته جان دیگران برایتان مهم نبوده که اینقدر مصر به باز شدن مدارس هستید
  • مریم CA ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    اصلا نمی زاریم بچه هامون مدرسه بیاند بی سواد بمانند بهتر است تا مریض شوند با جون بچه ها بازی نکنید
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    برندمدرسه وکامل رعایت کنندتاببینیم چی میشه اگه شروع به گرفتن کروناکردندتعطیل کنندمدرسه هاراوگلی اساسی به سربگیرندتواین مملکت چندماهی است که همش بوی ناامیدی به مشام میرسد
  • AE ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    آقای ‌وزیر دلت به حال بچه های مردم نسوخته می خوای بچه های مردم به کشتن بدی
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    سلام الان توی شهر ما وضعیت قرمز من بچه ام رو نمی‌زارم بره مدرسه اوضاع خرابه
  • ناشناس IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    انگارتواین ۳۵دقیقه کروناتموم میشه واقعاخیلییی زحمت کشیدین که ساعت کلاس روکم کردین ماروخرفرض کردین؟؟؟؟فقطکافیه یکی ناقل باشه همرودرگیرمیکنه
  • دشتی IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 0
    باسلام.لطفا مدارس وکلا تعطیل کنید وبچههای مردم وبه کشتن ندین.همون شبکه تلویزیونی وشاد کافیه.لطفا سماجت الکی نکنین .
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 0
    سلامتی بچه‌ها خیلی مهم تر ما بزرگترها نمیتونیم رعایت کنیم چه برسه به بچه‌ها جون بچه‌ها وسلامتی انها خیلی مهم تر
  • io IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    آقای وزیر بچه مدرسه رو داره؟
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    چرا انقد سهل انگاری مگه جون بچه هامونو از سر راه اوردیم مگه کم پزشک هامونو از دست دادیم حالا میخواین جون معلم ومدیر رو هم بگیرین بسه انقد با روان ما بازی نکنیین این مدت هیج جا نرفتیم حالا میخواین جون عزیز ای ما رو بگیرین انصاف تو کجاست اصلا خودتون دانش اموز ندارین مگه مردم بچه هاشونو لب خیابون پیدا کردن چرا اقای نمکی وارد عمل نمیشه بچه ابتدایی چه میدونه فاصله فیزیکی یعنی چه
  • احمد رضا IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    دولت هرکی هرکی به این میگن اگه وزیر بهداشت مسوول ستاد ملی کروناست دیگه حرفهای نامربوط ایشان چیه!؟ اصلاً نقش مجلس بااین همه کبکبه و دبدبه چیه؟استیضاح را برا چی گذاشتن...مگه اینکه پشت پرده خبرهایی باشه که ما بی اطلاعیم
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    دارن باجون بچه هامون بازی میکنن یه بچه ابتدایی تا مادروپدردرکنارس نباشن بنظرتون میتونه بهداشت رورعایت کنه. نه. من نمیزارم بره مدرسه جون بچه ام ازسوادش باارزشتره.
  • مادر IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    مااگه نخوایم بچمون درس بخونه به خودمون مربوطه اگه میخوادبره درس بخونه بشه یکی مثل شما که تو ۳۵ دقیقه آموزش باجون بچه های مردم بازی کنه
  • دانش آموز کنکوری TR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 1
    معلم محترم: فلانی فلانی:حاضر معلم:به حضور غیاب ادامه میده بعد حضور و غیاب... معلم:خوب بچه ها وقت کلاس تموم شد . سهم ویروس امروزم ببریم خونه.
  • Kimiya IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    با سلام خدمت اقای وزیر من خودم یک دانش آموز هستم میخواستم درخواستی از شما بکنم ما داریم وارد موج سوم کووید 19 می شویم. من خودم رو مثال میزنم سال پیش با شبکه اموزش واپلیکیشن شاد نتو نستم درس بخونم وچیزی برای من مفهوم نشد واینکه متاسفانه نت زیادی مصرف میکردم واینترنت برای دانش آموزان حتی رایگان یا حتی قیمت بسته ها بخاطر دانش اموزان کاهش نیافت. من خودم به تنهایی درس میخوندم وبه خودن درس میدادم چون حتی بچه ها حضوری هم میرن بعضی از قسمت های درس برایشان نامفهوم است ودیگر چه برسه به فضای مجازی درس خواندن. خانواده ها پول بسته های گران قیمت که زود به اتمام میرسند رو ندارن. ونمی توانند فرزندان خود را به مدرسه بفرستند چون تمام دارایی این ملت این بچها هستن که آینده ایران هستند وگسترش میدهند نسل های بعد مارا. امسال مثل کشور های دیگه بچها رو تعطیل کنید میدونم که سخت کوش نمی شوند ولی این راه بهتری ست.
  • پورنظر IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    1 0
    اون آدمهای معروف وکله گنده بااون سن سال که اسمشونمیگم نتوانسته ازکرونا درامان باشه چطورانتظاردارین بچه محصل بااون سن وعقل کمش بتونه ازپس پروتکل بهداشتی و سرویس بهداشتی عمومی وچه میدونم کل گرفتاری های دیگه که تومدرسه داره جون سالم بدرببرن واقعا بااین تصمیمتون نمیفهمین یاخودتونوزدیدبه نفهمی خداازتون نگذره بااین تصمیم بی رحمانه تون.
  • ناشناس NL ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    والا هر روز یه خبرویه تصمیم ..صبح بلند میشی یه تصمیم بعد شب اخبار یه چیز دیگه میگه..من تو تابستون بچه هام رو یه پارک نبردم حتی یه بستنی بیرون نخوردن از ترس بیماری حالا چی شده وزیر یه شبه مهربون شده و بچه ها حضوری باید برن
  • عسل پورروشن IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 0
    اگ ما بمیریم کی می خواد این جامعه عزیزتونو آباد کنه ها
  • کتی IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    امسال بچه هام رو به مدرسه نمیفرستم فکر میکنم رفوزه شدن جون بچه هام مهمتره والسلام
  • مریم IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    سلام واقعا جناب می دونه کرونا چیه
  • قاسم IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    7 1
    وزیر آموزش و پرورش خودتو مسخره کردی؟ بی وجدان ۹۰درصد مردم راضی نیستن تمام ملت شما می کشید مریضی شوخی نیست که
  • صالح IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    8 1
    تصمیم خوبی هست
  • ناشناس IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 4
    حالا ببینم کدوم از شما نمیزارید بچتون بره همه از این حرفا بلدن بزنن
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    کتاب بچه های دبیرستانی کی توضیع میشه؟
  • مهدی IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    الان هر کی درس هم بخونه آینده ای نداره و بازگشایی مدارس یک نوع سیاست است
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 1
    به فکر بچه ها و معلم ها که نیستی اقای وزیر حداقل به فکر گروه خسته ی درمان باش خدا بهت یه عقل سالم بده که جون ادمیزاد بازیچه شده برات
  • FR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    متاسفانه آموزش و پرورش ما اینقدر داغونه که نه میتونی حق و حقوق معلم زحمت کش رو بده نه میتونه مدارس رو تجهیز کنه نه میتونه با مافیا مبارزه کنه نه میتونه آموزش آنلاین مناسب و با کیفیت بده و نه میتونه آموزش حضوری داشته باشه
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    دانش آموز کلاس اولی که هنوز بلد نیست به درستی از ماسک استفاده کنه، از چی باید آگاهش کنیم؟ چرا اینقدر حضور دانش آموز باید مهم باشه. تو رو خدا با جون بچه ها و خانواده ها بازی نکنید. تو رو خدا بفهمید. آخه عقلم خوب چیزیه.
  • ناشناس IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    الان مدرسه های کجا باز است مدرسه مشهد هم باز است
  • AYLIN IR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    0 0
    متاسفانه حضور دانش اموزان در این شرایط به هیچ وجه درست نیست و همچنین اموزش مجازی کارساز نیست خیلی از افراد شرایط خرید تلفن همراه و فضای مجازی رو ندارن با این وضعیت توقع نداشته باشید بچه ها سلامت باشن لطفا بدونید جون مهم تر از درسه
  • سارا زاهدی IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 2
    من به هیچ عنوان فرزندم رو به مدرسه نمیفرستم درصورتیکه که آنلاینی باشه
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    چقدر نخبه باهم جمع شدن اینجا !!!جناب وزیر فرمودن حضور در هر کلاس ۳۵ دقیقه اگه هم گفته همه ی دروس نباید بیشتر از ۳۵ دقیقه طول بکشه منظورش اینه که چه درس ریاضی باشه چه علوم و .... نباید بیشتر از این زمان وقت گذاشت چون کلاس مجازی زود حوصله ی دانش آموز سر میبره
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    3 0
    توخواب شنبه بچهامونوبفرستیم شده یکسال ترک تحصیل کنن
  • امیر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    4 0
    واقعا این چه وعضشه یک روز میگید تعطیل یک روز میگید باز . به فکر بچه ها هم اصلا نیستید مدرسه ها که باز بشه ۲.۳ هفته بعدش بازم آمار مرگ و میر کرونا افزایش پیدا میکنه.
  • اکبر DE ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    با عرص سلام کاش مسمولین در سه نقطه ار کشور سفید قرمز زرد تعدادی ار مدارس باز کشای میکردند طی بیست زور نتیجه مشخص میشد بعد تصمیپم کلی گرفته میشد الان به بدتریم فصل در گیری هپه نوع ویروس که میتواند بت کرونا با هم شود و اسیب شدیدی به محصلین وارد کند
  • نیما IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    2 0
    آقا اگه ما بریم مدرسه خدایی نَکَرده کرونا بگیریم کی جواب ما رو میده خیلی تصمیمتون غلطِ آقای حاجی میرزایی شما جواب ما رو میدی؟
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    6 1
    حیا کن! حیا کن! بچه ها رو رها کن
  • علی AE ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 0
    برو بابا کیه که بیاد مدرسه
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
    5 1
    آقای مدیر وجدانا پیام مارو هم بزار