فرمانده انتظامی دزفول از وقوع نزاع و درگیری با اسلحه شکاری به صورت طایفه‌ای در کوی پیام نور دزفول و مصدوم شدن سه نفر در این درگیری خبر داد.

سرهنگ روح‌الله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ روح‌الله گراوندی گفت: ظهر روز پنجشنبه در کوی پیام نور دزفول خبری مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری طایفه‌ای دریافت شد که عوامل انتظامی به سرعت برای بررسی صحت و سقم موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند. پس از حضور مأموران در محل مأموریت، مشخص شد نزاع دسته‌جمعی و درگیری طایفه‌ای با اسلحه شکاری صحت داشته است.

فرمانده انتظامی دزفول تصریح کرد: با توجه به شدت درگیری، نیروهای کمکی از مجموعه فرماندهی انتظامی دزفول به محل وقوع درگیری اعزام شدند و با تدابیر به کار گرفته شده و کار اطلاعاتی در کمتر از یک ساعت عاملان و منازعان طرف درگیری را در محل شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ گراوندی ادامه داد: در این نزاع دسته‌جمعی، ۲۴ نفر از عاملان اصلی توسط عوامل انتظامی دستگیر و سه نفر که تیر خورده بودند از سوی اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان اعزام شدند. علت اصلی درگیری اختلاف قبلی بوده و در حال حاضر با حضور عوامل انتظامی اوضاع آرام و تحت مدیریت است.

کد خبر 546139

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha