مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

بسیاری از افراد از کار کردن برای دیگران نفرت دارند و به هیچ وجه نمی توانند بپذیرند که به شخص دیگری مدام بله و چشم بگویند! آیا شما هم یکی از آن ها هستید؟ اگر این طور است پس وقت آن رسیده که مدیر خود و کارمند خودتان باشید!

image_c410e8255e275f4c072e810619df83518c33d73c.png

شاید اگر همین حالا نظرسنجی راه بیاندازید و از دیگران درباره کار در شرکت یا داشتن یک کسب و کار کوچک و بزرگ و مدیریت آن بپرسید، همگی نظرشان روی گزینه دوم است. چه کسی دوست ندارد که کار جدیدی راه بیاندازد و آن را گسترش دهد و در راستای آن درآمد قابل قبولی داشته باشد؟ مسلما همه از این که خودشان صاحب و مدیر کسب و کاری باشند لذت می برند.

اما این ها همه حرف است! نکته مهم این جاست که چطور می توان این رویا و آرزو را به واقعیت تبدیل کرد. اگر برای انجام چنین کاری ثابت قدم هستید بهتر است از همین حالا شروع کنید. می پرسید چطور؟ بسیار ساده است، در یک دوره آموزشی شرکت کنید. تعجب نکنید، دوره های بسیار زیادی وجود دارند که می توانید با ثبت نام در آن ها خود را به فردی توانند و ماهر تبدیل کنید، حتی می توانید به کمک آنها از خودتان یک رهبر موفق بسازید. اما واقعا چطور ممکن است؟

دوره MBA از تو یک مدیر موفق می سازد

چه کارمند بخشی از یک شرکت باشید و چه فردی که قصد دارد کسب و کاری را راه اندازی کرده و آن را مدیریت کند، فرقی ندارد در هر صورت باید دانش و مهارت های لازم را داشته باشید. البته در این جا روی سخن مان با افرادی است که از کار در شرکت فراری هستند و قصد دارند مدیر خودشان باشند.

فراموش کنید، تخصص و مهارت آن چیزی است که باید شما به عنوان یک مدیر و صاحب کسب و کار به دنبالش باشید، تحصیلات اکادمیک دیگر به تنهایی کارساز نیست. چیزی که شما را از دیگر رقبای تان متمایز می کند ایده های خلاقانه تان در موقعیت های چالش برانگیز است. شاید بگویید، دانشجویان مدیریت هم در این رشته می توانند به خوبی برای تجربه موقعیت های مدیریتی و رهبری آماده شوند؛ ممکن است همینطور باشد اما در دنیای رو به پیشرفت امروز که شاهد تغییرات و به روز رسانی های زیادی هم در اقتصاد و هم صنایع هستیم، نیاز به مهارت های تخصصی تر بیشتر به چشم می خورد. به همین دلیل است که نقش دوره MBA در بازار کار امروز پررنگ تر از پیش شده و می شود.

در حقیقت دوره آموزش MBA چراغ راه شما در دنیای تجارت است. برای دست یابی به رویاهای تان یعنی داشتن کسب و کار موفق و تبدیل شدن به یک کارآفرین ماهر، در ابتدا باید با قرارگیری در مسیر آموزش در این حوزه، دانش موردنیاز را کسب کنید. اگر برای اولین بار قدم در دنیای تجارت می گذارید، هرگز برنامه ریزی و اهمیت آن را فراموش نکنید. برای این که بدانید چطور پیش بروید و چگونه سرمایه خود را چند برابر کنید تنها کافیست در دوره MBA موسسه آموزش عالی ازاد فن پردازان شرکت کنید.

دوره MBA یا Master of Business Administration به شما کمک می کند که به عنوان یک فرد عادی با هر رشته ی تحصیلی، هر تخصص و دانشی که دارید، ذهن خود را متوجه خلاء ها، نیازها، شکاف ها و کمبود های بازار کرده و بر اساس تکنیک و تاکتیک هایی که بازار کسب و کار از شما طلب می کند، بهترین راه را برای توسعه کسب و کار خود پیدا کنید و سهم خود را از بازار افزایش دهید.

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان یکی از مراکز آموزش معتبر در زمینه برگزاری دوره های مدیریتی است که به علاقه مندان در این حوزه کمک می کند تا با ثبت نام در دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار و اخذ گواهیامه MBA ، شانس خود را برای حضور در میدان تجارت به عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب و کار موفق بیشتر و بیشتر کنند.

فن پردازان شما را به شرکت در دوره MBA دعوت می کند

با توجه به پیشرفت و نقش تکنولوژی در کسب و کارهای مختلف، تنها تکیه بر دانش قبلی می تواند منجر به ثابت ماندن شما در کسب و کارتان و حتی خروج شما از بازار کار شود. به همین دلیل لازم و ضروری است که دانش خود را به روز و از تکنولوژی های روز دنیا باخبر شوید. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ بسیار ساده است. همان طور که گفتیم مطالعه بیشتر، شرکت در دوره های تخصصی روز دنیا مانند دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار و یادگیری تئوری های صحیح، بهترین راه برای به روز نگه داشتن دانش و مهارت های تان است.

اگر قصد دارید دریچه هایی نو در کسب و کارتان به روی خود باز کنید و با اعتماد به نفس چند برابر، در میدان رقابت جهانی قدم بگذارید، تنها یک راه دارید؛ گذراندن دوره MBA و اخذ گواهینامه آن. موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان می تواند شما را در این راه همراهی کند. دوره مدیریت حرفه ای کسب و کار این موسسه به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری تان برسید. شما در پایان این دوره مدرکی را دریافت می کنید که مورد تایید سازمان WES کاناداست؛ این یعنی مسیر مهاجرت به کشورهای دیگر جهت کار نیز برای تان هموار است. در واقع موقعیت شغلی شما قبل و بعد از دریافت گواهینامه مدیریت حرفه ای کسب و کار، تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر خواهد داشت.

کد خبر 546437

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha