رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری یکی از اتباع افغانستانی خبر داد که ۲۵ سال با هویت ایرانی در کشورمان سکونت داشت و ازدواج کرد.

بازداشت و دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پلیس، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال گفت: سی و یکم خرداد ۹۹ پرونده‌ای با موضوع جعل هویت در دادسرای ناحیه ۶ تهران تشکیل و با دستور بازپرس دادسرا، پرونده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی گفت: مفاد پرونده حاکی از آن بود، شاکی پرونده اداره ثبت احوال شهر تهران است و اظهار می‌دارد شخصی ناشناس، از هویت یکی از شهروندان که م. س نام دارد سوء استفاده کرده و با دریافت کارت ملی، علاوه بر سکونت در ایران به مدت ۲۵ سال به همین هویت جعلی ازدواج نیز کرده است.

این مقام انتظامی گفت: بررسی موضوع در اختیار تیم جعل و کلاهبرداری پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت، در گام نخست تحقیقات پلیسی در بررسی سیستمی مشخص شد، شخص جاعل بعد از ازدواج مجدداً طلاق گرفته است و اکنون یک فرزند مشترک دختر دارد.

وی گفت: مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی در ۳۱ تیر ۹۹ در مخفیگاهش دستگیر شد، متهم اعتراف کرد نام اصلی او جمال و تبعه کشور افغانستان است که حدود ۲۵ سال پیش برای انجام فعالیت‌های اقتصادی و اداری وارد ایران شده است و کارت ملی جعلی تهیه کرده و پس از افتتاح حساب مشغول به فعالیت شغلی شده است و ازدواج کرده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران گفت: با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 546870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha