بورس تهران امروز دوشنبه ۱۷ شهریورماه را کاهشی آغاز کرد و در پایان کار تالار شیشه‌ای شاخص کل با ۴۰ هزار و ۵۷۰ واحد افت تا سطح یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد نزول کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴۰ هزار و ۵۷۰ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۰۷ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۹۴۸ واحد کاهش به رقم ۴۳۶ هزار و ۸۴۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز ۶۴۱ هزار و ۲۲۰ معامله به ارزش ۴۶ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر، گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی گل گهر و مخابرات ایران  نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

 فرابورس نیز با ۳۶۵ واحد کاهش رقم ۱۶ هزار و ۹۷۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۸۹ هزار و ۹۴۷ معامله انجام داده‌اند که ۱۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، بانک دی، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب آهن اصفهان و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 547098

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha