به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندیپندنت، طلق لویی ویتون که «ال وی شیلد» نام دارد، میتواند به صورت کلاه لبهدار هم استفاده شود، و قیمتش ۷۵۰ پوند است. این طلق روز ۳۰ اکتبر رونمایی میشود، ولی صد البته تنها یک پوشش محافظ نیست.
حاشیهاش منجوقهای طلایی با آرم اسطورهای مزون مد لویی ویتون فرانسه دارد، و روی پیشانیبندش هم حرف ال و وی نقش بسته است.
لویی ویتون در اطلاعیهای طلق جدید را «سربندی خیرهکننده که هم خوشترکیب است و هم محافظ» توصیف کرد.
لویی ویتون تنها نشان تجاری تجملی نیست که وسایلی برای حفاظت شخصی در دوران همهگیری کرونا طراحی کرده است. برای نمونه، در ماه اوت شرکت «باربری» مجموعهای از ماسکهای صورت قابل استفاده مجدد و پایدار با طرح خودش بیرون داد.
این ماسکها که آنلاین فروخته میشوند، دو طرح شطرنجی متفاوت باربری دارند، یکی کِرِم رنگ و دیگری آبی کمرنگ.
باربری گفت که ماسکها از پارچه نخی بازیافت شده و سازگار با محیط زیست ساخته شدهاند، ذرات معلق در هوا را فیلتر میکنند، و از فناوری ضدمیکروبی برخوردارند. این شرکت جزئیات بیشتری درباره مشخصات طبی این فناوری ارائه نداد.
برای لویی ویتون هم این اولین بار نیست که در شرایط همهگیری کرونا دست به کار شده است. در ماه مارس، شرکت «الویاماچ»، مالک نشان تجاری لویی ویتون، وعده داد در کارخانههای عطرسازی خود ضدعفونیکننده دست تولید کند تا پاسخی باشد به کمبود این مایع در فرانسه.
در آن زمان، لویی ویتون گفت که ژل دست «رایگان و به صورت اولویت در اختیار مسئولان بهداشتی فرانسه گذاشته خواهد شد».
نظر شما