بازار سرمایه امروز شنبه ۲۹ شهریور را با روندی نزولی آغاز کرد و در ساعت اولیه بازگشایی شاخص کل تا حدود ۱۸ هزار واحد افت کرد اما پس از ساعتی مسیر حرکت بورس عوض و شاخص کل در روندی صعودی با ۶ هزار و ۹۴۵ واحد رشد عدد یک میلیون و ۷۱۱ هزار واحد را ثبت کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۸ شاخص کل با ۶ هزار و ۹۴۵ واحد رشد رقم یک میلیون و ۷۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۵۵۷ واحد منفی به رقم ۴۲۸ هزار و ۶۴۳ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون ۲۲۴ هزار معامله به ارزش ۷۲ میلیارد و ۶۶۶ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین بانک ملت و مخابرات ایران بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۵۸ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۷۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۶۱۸ هزار و ۱۲۸ معامله انجام داده‌اند که ۲۵ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 550393

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ن IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    40 1
    سلام.چرا دروغ میگین.شاخص امد پایین نسبت به دیروز.عجب کارت چاقکنای دروغ گویی هستین