بورس تهران شنبه ۲۹ شهریور را با روندی نزولی آغاز و در ساعت ابتدایی شاخص کل با افت ۱۸ هزار واحدی همراه شد. اما پس از ساعتی مسیر حرکت بازار عوض شد و شاخص کل روند صعودی را تا حدود ۸ هزار واحد طی کرد. در یک ربع پایانی معاملات با بازگشایی چهار نماد پالایشی بازار سرمایه سیر نزولی در پی گرفت و با ۴ هزار و ۵۹۷ واحد افت به کانال ۱.۶ میلیون واحد بازگشت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۴ هزار و ۵۹۷ واحد افت رقم یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۴۷۴ واحد منفی به رقم ۴۲۷ هزار و ۷۲۶ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون ۸۴۷ هزار معامله به ارزش ۱۳۲ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و گسترش نفت و گاز پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت تهران، پالایش نفت اصفهان و بانک ملت بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۹۹ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۱۲۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۹۴۲ هزار و ۶۷۲ معامله انجام داده‌اند که ۴۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گهر زمین، سرمایه‌گذاری صبا تامین، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 550465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha