جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر روابط حسنه مرزی میان ایران و عراق گفت: زائران امام حسین(ع) به مرزها مراجعه نکنند. چون کشور عراق آمادگی پذیرش زوار را ندارد.

اربعين-مرز چذابه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سردار قاسم رضایی ظهر امروز در سفر به استان خوزستان از پایانه مرزی شلمچه دیدار کرد و در حاشیه این بازدید تاکید کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، مرزهای این کشور برای همایش اربعین بسته است و از زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) درخواست داریم با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونا همکاری لازم را داشته باشند و به مرزها مراجعه نکنند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مرزهای چهارگانه کاملا بسته است و هیچگونه ترددی انجام نمی شود، تصریح کرد: سلامت مردم به ویژه زائران برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بین‌الحرمین بین ایران اسلامی تا کربلا بوده اما ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده موجب شد برگزاری این کنگره عظیم متوقف شود، اعلام کرد: دوستان ما در عراق آمادگی پذیرش زائران را ندارند و آنها را نمی‌پذیرند.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه صحبتش با اشاره به سرقت‌های اخیر در خوزستان، گفت: خوزستان، جای اراذل و اوباش‌گری نیست. خبرهای مبنی بر سرقت را همکاران ما با جدیت دنبال می‌کنند. همچنین در بحث مقابله با اراذل و اوباش، قاچاقچیان سلاح و کسانی که درصدد برهم زدن نظم عمومی هستند، قاطعانه برخورد می‌کنیم.

سردار رضایی به شهروندان توصیه کرد که به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را از طریق رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی دریافت کنند.

کد خبر 550570

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha