شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

مأموران انتظامی شهرستان مریوان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در سطح جامعه ۲۷ نفر از اراذل و اوباش این شهر استان کردستان را دستگیر کردند.

سردار علی آزادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی چند ماه گذشته تعدادی از اراذل و اوباش در مرز باشماق مریوان به ایجاد ناامنی اقدام کرده بودند که با ورود به موقع پلیس و دستگاه قضایی برای دستگیری این افراد گام مهمی در تأمین امنیت این مرز استراتژیک برداشته شد.

سردار علی آزادی با بیان اینکه ۲۷ نفر از افرادی که در محوطه مرز باشماق مخل نظم و امنیت شده بودند، دستگیر شدند، افزود: اوایل شهریور ماه نیز چند فقره چاقو کشی و نزاع خیابانی در مریوان روی داد که ۱۱ نفر دستگیر و روانه زندان شدند و دستور جلب بیش از ۳۰ نفر نیز صادر شده بود.

وی ادامه داد: مرز باشماق مریوان یکی از مراکز اقتصادی بین‌المللی کشور است که تأمین امنیت آن به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه کردستان به شمار می‌رود و از همین رو با کسانی که به هر نحوی بخواهند در امنیت این مرز خللی ایجاد کنند، قاطعانه برخورد شده و در این راه پلیس با هیچکس مماشاتی نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: در راه برقراری امنیت پایدار در منطقه کردستان، مردم این مرز و بوم بیشترین همکاری را با دستگاه‌های انتظامی، نظامی و امنیتی دارند و همین مساله باعث شده تا شاخص‌های امنیتی در حوزه‌های مختلف در این استان نسبت به سایر مناطق کشور وضعیت مطلوب‌تری داشته باشند.

کد خبر 552312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha