داریوش یزدانی هافبک سابق آبی‌ها اظهارات عجیبی را در خصوص انتخاب سرمربی استقلال مطرح کرده است.

يزداني

به گزارش همشهریآنلاین داریوش یزدانی هافبک خلاق سابق استقلال که طی یکی دو سال اخیر بحث حضورش در کادر فنی آبی‌ها مطرح بوده یکی از افرادی است که از پشت پرده مذاکره استقلال با الکس نوری خبر دارد. یزدانی مدعی است تیم مذاکره کننده با نوری همگی پرسپولیسی بودند و او به همین دلیل ترجیح داده تا به پیشنهاد دستیاری این مربی آلمانی پاسخ منفی بدهد. یزدانی در خصوص مذاکره استقلال با الکس نوری به ایلنا گفته: « شناخت آن چنانی از الکس نوری ندارم اما موقعی که آقای سعادتمند می‌خواستند با استراماچونی مذاکره کنند با من صحبت کردند! قرار بود که با بازگشت او دستیار استراماچونی باشم! من گفتم که اگر آقای استراماچونی دوباره سرمربی شود من به تیم اضافه می‌شوم و مشکلی ندارم.این ماجرا تمام شد و بحث آقای نوری پیش آمد. هیچ شناختی از این نداشتم و صحبت‌های آقای سعادتمند به من شفاف و صادقانه بود که از ایشان تشکر می‌کنم. زمانیکه بحث الکس پیش آمد به دنبال این بودم که با او آشنا شوم و موقعی که می‌خواستم با او ارتباط برقرار کنم دیدم گروهی که می‌خواهند کار او را انجام بدهند، تماما پرسپولیسی هستند. همانجا همه چیز را متوقف کردم و گفتم که من نیستم و خدانگهدار! قبول نکردم که به عنوان دستیار به استقلال بیایم. حتی اگر الکس نوری هم دستیارم شود به استقلال نمی‌آیم! گفتم اگر قرار باشد با یک گروه پرسپولیسی کار کنم آن زمان خود پرسپولیس را انتخاب می‌کنم و با این باشگاه همکاری می‌کنم.»

هرچند یزدانی در ادامه  این گفت و گو عنوان کرده که چه اشکالی دارد که یک سرمربی پرسپولیسی روی نیمکت استقلال بنشیند و این تیم را متحول کند. حتما نباید سرمربی آبی‌ها عقبه استقلالی داشته باشد!. گزینه پرسپولیسی مد نظر یزدانی هم اصغر کلانتری سرمربی سابق برق شیراز است که البته هیچ وقت نه بازیکن و نه عضو کادر فنی پرسپولیس نبوده است!

اینکه چطور تیم مذاکره کننده با سرمربی استقلال نباید پرسپولیسی باشد اما سرمربی این تیم می‌تواند از تیم رقیب(برق شیراز!) باشد از آن دست سوالاتی است که پاسخش را تنها یزدانی می‌داند.  

کد خبر 554133

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha