فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به نزاع دسته‌جمعی تعدادی از اراذل و اوباش اتباع خارجی در قم، از دستگیری همه آنها در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.

اراذل و اوباش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مرادحسین جعفریان فرمانده انتظامی شهرستان قم بیان کرد: مأموران گشت کلانتری ۲۶ جمکران حین انجام مأموریت با مشاهده نزاع دسته‌جمعی ۱۰ تن از اراذل و اوباش اتباع خارجی که با سلاح سرد قصد ایجاد رعب و وحشت داشتند، برای دستگیری آن‌ها وارد عمل شدند.

وی افزود: سپس متهمان با مشاهده خودرو پلیس از محل نزاع متواری و تلاش برای دستگیری آن‌ها آغاز و سرانجام در کمتر از 4 ساعت تمامی افراد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی از مخفیگاه مجرمان چندین قبضه سلاح سرد، یک قبضه سلاح گرم و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف و پنج دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

جعفریان در پایان بابیان اینکه پلیس با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد خواهد کرد از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله از طریق تماس با ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی استان اطلاع دهند.

کد خبر 554633

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha