آخرین تلاش مسئولان پرسپولیس در پرونده برانکو تماس نمایشی با وکیل سرمربی سابقشان بوده است.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در حالی با شکایت برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق خود با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه شده که این ماجرا به سوهان روح هواداران این تیم تبدیل شده است. رسول پناه سرپرست پرسپولیس که یک ماه قبل و با حضور در برنامه ورزش و مردم قول داده بود قبل از بسته شدن پنجره پرسپولیس این بدهی را پرداخت کند نه تنها موفق به انجام این وعده نشد بلکه بعد از محرومیت پرسپولیس از سرمربی سرخ ها درخواست زمان ۲۰ روزه کرد تا مطالباتش را پرداخت کند.

درخواستی که با موافقت برانکو و وکیلش روبرو نشد و آنها فیفا را از روند پرونده باخبر کردند. حالا چند روزی از زمان درخواستی رسول پناه از برانکو گذاشته اما مدیران این باشگاه همچنان در مصاحبه های خود از تلاش برای تامین منابع برای پرداخت طلب برانکو می گویند.

آخرین تلاش مسئولان پرسپولیس در پرونده برانکو تماس نمایشی با وکیل برانکو بوده است. داریو بوسیچ در این خصوص گفته مدیران باشگاه با من تماس گرفتند و درخواست شماره حساب کردند در حالی که پیش از این بارها این شماره حساب در اختیار آنها قرار گرفته است. بوسیچ از بی خیالی محض مسئولان پرسپولیس گفته است. اینکه آنها به زودی موفق به پرداخت مطالبات موکلش نخواهند شد.

مدیران باشگاه پرسپولیس و در راس آنها رسول پناه شاید تصور می کنند حالا که بازیکنان جدید خود را خریده اند و موفق به صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا شده اند اشکالی نیست اگر یک پنجره هم محروم شوند. هرچند همین فینال آسیا هم با دسته گل حضرات خون به دل طرفداران پرسپولیس کرد. هرچقدر هم که شکایت النصری ها بی پایه و اساس باشد.

اما عمق فاجعه ای که ممکن است برای سرخ ها اتفاق بیفتد تنها بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و یا حتی کسر امتیاز نیست.  صمد ابراهیمی کارشناس حقوقی در خصوص اینکه چه عاقبتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود در صورتی که بدهی اش به برانکو را د ضرب الاجل فیفا پرداخت نکند می گوید : «مسئولان پسپولیس به فکر پرداخت به موقع طلب بانکو باشند. ماده ۱۵ مقرات انضباطی فیفا هیچ ترتیبی برای اعمال تنبیهات مربوط به بی احترامی نسبت به احکام صادره ندارد. یعنی فیفا مجبور نیست بعد از بسته شدن پنجره سراغ کسر امتیاز برود. ممکن است پرسپولیس را مستقیم به دسته یک بفرستد»

پرونده های بیشمار پرسپولیس در خصوص بازیکنان و مربیان خارجی ممکن است روی رای بعدی کمیته انضباطی فیفا به شدت اثرگذار باشد. باید دید رسول پناه و مدیران پرسپولیس این چند قدم مانده تا فاجعه را هم برمی دارند یا سرنوشت دیگری در انتظار فینالیست آسیا خواهد بود. 

کد خبر 555668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha