همشهری آنلاین: دومین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری تعطیلات، پنجم تا هفتم تیرماه جاری در محل نمایشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برگزار می‌شود.

مجری برگزار کننده نمایشگاه‌ تعطیلات با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری موفق نمایشگاه تعطیلات در سال گذشته، دومین دوره این نمایشگاه با حضور فعالان گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، مجتمع های گردشگری، شرکت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری ، تولیدکنندگان صنایع دستی و شرکت‌های مختلف حمل و نقل بخش خصوصی برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا فتوت اظهار داشت: این نمایشگاه به عنوان محلی برای تعامل ارایه دهندگان کالاها و خدمات گردشگری و مردم در آستانه تعطیلات تابستانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال و رضایت شرکت‌کنندگان از نمایشگاه تعطیلات سال گذشته افزود: امسال شاهد افزایش 40 درصدی مشارکت فعالان صنعت گردشگری در این نمایشگاه هستیم.

فتوت تصریح کرد: در این نمایشگاه مردم با تعریف‌های مختلفی از تورهای ایرانگردی، اطلاعات گردشگری، خدمات هتلداری و نرخ تجهیزات سفر آشنا می‌شوند.

فتوت گفت: نمایشگاه تعطیلات معرف تورهای داخلی و خارجی به خصوص تورهای ارزان قیمت، خدمات هتل‌های گروهی، خدمات حمل و نقلی، تجهیزات سفر، معرفی سوغات و صنایع دستی استان‌ها و اطلاعات گردشگری جاذبه استان‌های کشور خواهد بود.

کد خبر 55955

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز