مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

مریم پیش‌تر نیز به جرم سرقت مسلحانه، زورگیری و سرقت اماکن دستگیر شده بود.

دستگیری زن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایران، سرهنگ «علی عزیزخانی»، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت:  اوایل مهر پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری در شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۱۰ تهران تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ارجاع شد.

محتویات پرونده نشان از این داشت، شاکی یک دستگاه گوشی موبایل A۱۰ را به مبلغ ۳ میلیون تومان برای فروش در فضای مجازی آگهی کرده ‌است و زنی میانسال به عنوان خریدار با وی تماس گرفته و پس از هماهنگی برای بازدید گوشی به محل قرار رفته و  مبلغ خرید را از طریق اپلیکیشن‌های بانکی پرداخت  و رسید آن را به شاکی نشان داده است. شاکی هم گوشی را به او تحویل داد اما پس از مدتی متوجه شد هیچ وجهی به حسابش واریز نشده و تصویر اپلیکیشن پرداخت، جعلی بوده ‌است.

این مقام انتظامی بیان داشت: تیمی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پایگاه مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و موفق شدند در تحقیقات پلیسی، هویت متهم به نام «مریم» دارای سوابق مختلف کیفری را شناسایی کنند که مشخص شد متهم اکنون تحت تعقیب کارآگاهان پایگاه‌های دوم و سوم پلیس آگاهی به جرم کلاهبرداری است.

عزیزخانی با این توضیح که مریم پیش‌تر به جرم سرقت مسلحانه در سال ۹۰، سرقت به عنف (زورگیری) در سال ۹۵ و سرقت اماکن در سال ۹۷ دستگیر شده بود، افزود: مخفیگاه متهم در حوالی خیابان جیحون شناسایی و دستگیر شد و پس از انتقال به پایگاه هشتم به ۴۰ فقره کلاهبرداری به شیوه جعل رسید پرداخت بانکی اعتراف کرد.

کد خبر 561812

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha