هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک‌ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان است.

سكه هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون ۱۵۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌ میلیون و ۱۵۴ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است.

*** نرخ‌های درج شده در این خبر برای انواع طلا و سکه برگرفته از سایت اتحادیه و طلا و جواهر است.

به گزارش تسنیم، در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان، یورو ۲۹ هزار تومان و درهم امارات ۷ هزار و ۴۹ تومان اعلام شده است.

برهمین اساس هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با کاهش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت فروش یورو نیز با کاهش  معادل ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است، برخلاف روزهای قبل از روز چهارشنبه ۷ آبان قیمت خرید دلار و یورو از سایت صرافی ملی حذف شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می کند.

کد خبر 563157

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha