زوجی که یحیی برای پرسپولیس در نظر گرفته بود با یک انتقال اشتباه، ریسک بزرگی در خصوص آینده فوتبالی خود کردند.

عليپور

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس بعد از پایان فصل و در حالی که علی علیپور را به عنوان تنها مهاجم خود در اختیار داشت تلاش زیادی کرد تا این بازیکن را حفظ کند. یحیی تصمیم داشت با اضافه کردن مهاجمی مانند آل کثیر زوج خط حمله خود را شکل دهد اما علیپور تصمیم خود را برای جدایی گرفته بود و تمام رفت و آمدهای نمایشی او به باشگاه در واقع صرفا برای کامل کردن پازل جدایی‌اش بود.  جدایی که مدیر ماریتیمو اعلام کرد بیشتر از دوماه از قطعی شدن آن گذشته بود.

  مهاجم پرسپولیس پیشنهاد ۵ میلیاردی پرسپولیس(بدون آپشن) برای تمدید قرارداد را نپذیرفت و با مبلغی ناچیز در حدود ۱۰۰ هزار دلار راهی لیگ پرتغال شد تا به نیمکت ماریتیمو پیچ شود.

هفت هفته از لیگ پرتغال گذشته و مهاجم سابق پرسپولیس و همین طور شهریار مغانلو که از پیشنهاد پرسپولیس گذشت همچنان در تیم‌های خود نیمکت‌نشین صرف هستند. حضور در فوتبال اروپا به قیمت نیمکت‌نشینی و محو شدن از دید رسانه ها و از دست دادن شانس ملی‌پوش شدن هم بخشی از احتمالات ترانسفرهای ناموفق اینچینی است. 

 کپی برداری از نسخه‌ای که طارمی در ۲۷سالگی برای خود پیچید برای هر بازیکنی و با هر سطح  استعدادی جواب نمی‌دهد. حالا دو مهاجمی که می‌توانستند با تدام حضور در لیگ برتر در لیست اسکوچیچ قرار بگیرند این روزها کمتر نامی از آنها شنیده می‌شود. انگیزه سکوی پرتاب شدن تیم‌هایی مانند ماریتیمو و  سانتاکلارا باعث شدن تا علیپور و مغانلو زیر برگه قرارداد ۱۰۰ هزار دلاری را امضا کنند و حالا با سقوط نرخ دلار، دریافتی آنها از 90 درصد مهاجمان داخلی هم کمتر شده تا لژیونر شدن آنها معامله‌ای دوسر ضرر لقب بیگرد.  

کد خبر 563444

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha