بازار سهام امروز چهارشنبه ۲۱ آبانماه را در ابتدای کار صعودی آغاز کرد و تا حدود ۳ هزار واحد افزایش یافت اما پس از گذشت ساعتی روند معاملات نزولی شد و تا حدود یک هزار و ۹۰۰ واحد منفی پیش رفت اما مجدد از مسیر نزولی بازگشت و در لحظه تنظیم این خبر با ۵۰۲ واحد کاهش در محدوده یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد قرار گرفت.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۵۴ شاخص کل با ۵۰۲ واحد کاهش  رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۲۵ واحد کاهش به رقم ۳۶۴ هزار و ۶۵۹ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۱۲ هزار و ۸۵۵ معامله به ارزش ۴۲ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، پتروشیمی نوری،  معدنی و صنعتی چادرملو، ایران خودرو و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت بندرعباس و بانک صادرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۱۷ واحد کاهش رقم ۱۵ هزار و ۴۹۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۲۱۵ هزار و ۳۸۱ معامله انجام داده‌اند که ۱۲ میلیارد و ۳۱۲ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، صنعتی مینو و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری صبا تامین، فرابورس ایران، سهامی ذوب آهن اصفهان و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 564293

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    3 0
    دولت ذلیل زورش به کشورهای دیگه نمیرسه جیب مردمشو خالی میکنه با تبلیغ انچنانی نصف ملت رو بیچاره کرد