مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی فردا یکشنبه ۲۵ آبان سامانه بارشی جدید به کشور وارد می‌شود.

باران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیابیان ضمن اشاره به اینکه امروز بارش باران در شرق و جنوب شرق کشور به‌ویژه در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان ادامه دارد، اظهار کرد: سامانه بارشی به‌تدریج از کشور خارج و از فردا موج بارشی دیگری به ایران وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی جدید جنوب غرب کشور شامل استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: طی روز دوشنبه این سامانه تقویت می‌شود. در جنوب غرب و غرب کشور نیز سبب رقوع گبار و رعد و برق همراه با وزش باد و در برخی مناطق غرب سواحل خزر و شمال غرب سبب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روز سه‌شنبه در شمال غرب، سواحل مرکزی و غربی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران گاهی همراه با با رعد و برق همراه با وزش باد شدید موقت و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: طی روز چهارشنبه در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران و شمال آذربایجان شرقی وقوع رگبار باران و در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و آذربایجان غربی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۵ و در حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه نیز نیمه ابری تا ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 564859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha