رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از رکوردزنی دوباره کرونا در این استان خبر داد.

بیمار کرونا - دفن - گورستان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی محمدی گفت: متاسفانه هر روز رکوردهای تازه از کرونا در استان به ثبت می‌رسد و روز جمعه ۲۳ آبان هم متاسفانه شاهد این رکوردزنی در حوزه مرگ و میر بیماران کرونا بودیم. در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ نفر دیگر در استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند و با این تعداد شمار جانباختگان به ۱۰۵۳ نفر رسیده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: نگاهی به آمار فوت ۱۹ نفر در یک روز نشان می‌دهد که در روز گذشته تقریبا در هر یک ساعت و ۱۵ دقیقه، یک نفر در کرمانشاه قربانی کرونا شده است. با بستری شدن ۱۷۱ نفر در شبانه‌روز گذشته هم‌اکنون ۱۲۱۱ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و از ۱۷۳ بیمار بخش ویژه حال ۵۱ نفر وخیم است. بیشترین بستری در شهرستان‌های کرمانشاه با ۶۸ مورد مربوط به اسلام‌آبادغرب است و سنقر و کلیایی با ۶۳ بستری و پاوه با ۵۷ مورد در رتبه‌های بعدیقرار دارند.

محمدی یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند. ۲۸۸ مبتلای جدید در شبانه‌روز گذشته در استان کرمانشاه شناسایی شدند. روز گذشته ۶۹۵ مورد آزمایش کرونا گرفته و از این تعداد ۲۸۸ مورد مثبت شد. بر اساس معیارهای تشخیصی تاکنون ۳۴ هزار و ۸۶۲ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

کد خبر 564862

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمانشاه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha