«محسن سپهرپور»، ۴۸ ساله، که تخصصش گردشگری است با شیوع «کرونا» و کم شدن برنامه‌های گردشگری، به فکر تولید محتواهای آموزشی افتاده است.

گشتاورد

 تولیداتی که در فضای مجازی قابل استفاده است و دست به دست می‌شود. از تولیدات او می‌توان به «با هنرمندان»، «معرفی اپ‌های فعال ایران»، «همت تا تولید» و... اشاره کرد. او می‌گوید: «در تولیداتم، پس از تحقیق‌های میدانی تلاش کرده‌ام به موضوع‌هایی بپردازم که در شرایط کرونا کمک حال مردم باشند. برای مثال، با معرفی اپلیکیشن‌های خاص به مردم کمک می‌کنم تا بدانند برای‌ تردد از چه آپی استفاده کنند و برای خرید سراغ کدام نرم‌افزارها بروند.»

سپهرپور که خود ساکن منطقه ۵ است و به‌عنوان مسئول هنری سازمان فرهنگی هنری منطقه ۲۱ نیز فعالیت می‌کند، در زمینه معرفی مکان‌های تاریخی و گردشگری از طریق فضای مجازی نیز محتواهایی با عنوان «گشتاورد» تولید کرده است. او می‌گوید: «اگرچه مردم نمی‌توانند از خانه‌های خود خارج شوند اما می‌توانند با فضای مجازی مکان‌های دیدنی را ببینند. نرم‌افزار گشتاورد به شهروندان کمک می‌کند تا اوقات فراغتشان پر بار شود.»

کد خبر 565188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار زیر پوست شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha