چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۹
۰ نفر

اعضای شورای اسلامی شهر تهران که از هفته گذشته به جای حضور در ساختمان بهشت و شرکت در جلسات هفتگی، ترجیح داده‌اند تا به میان شهروندان بروند، روز یکشنبه این هفته نیز با شهروندان دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ما، اعضای شورای شهر در این هفته برابر با 16 تیر با حضور در مناطق 2، 5، 9، 13، 14، 15، 16، 17، 18، 21 و 22 با شهروندان دیدار و از نزدیک مشکلاتشان را بررسی خواهند کرد.

حسن بیادی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در منطقه 17 شهرداری حضور یافته و به مشکلات شهروندان رسیدگی خواهد کرد.

همچنین محمد علی نجفی، عضو کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه شورا با حضور در منطقه 21 و احمد مسجد جامعی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در منطقه 18 شهرداری تهران مشکلات شهروندان منطقه را بررسی می‌کند.

حمزه شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورا نیز در منطقه 14 و حبیب کاشانی خزانه دار شورای شهر در منطقه 5 و علیرضا دبیر عضو هیات رئیسه شورای شهر در منطقه 22 به بررسی مشکلات شهروندان می‌پردازد.

عباس شیبانی دیگر عضو شورای شهر تهران در شهرداری منطقه 16 مستقر خواهد شد و هادی ساعی عضو هیات رئیسه شورای شهر نیز در منطقه 2 با شهروندان منطقه دیدار خواهد کرد.

معصومه ابتکار عضو کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر با حضور درمنطقه 15 و معصومه آباد نیز در منطقه 13 به بررسی مشکلات شهروندان می‌پردازند.

شهروندان مناطق یاد شده می‌توانند با اعضای شورای شهر به روابط عمومی مناطق مختلف مراجعه کنند.

کد خبر 56872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز