سه‌شنبه ۱۸ مهر ۱۳۸۵ - ۱۸:۲۳
۰ نفر

گروه شهری: شهردار تهران در مراسم بزرگداشتی که برای700 شهید شهرک فجر تهران برگزار شده بود حضور یافت.

به گزارش سما محمدباقر قالیباف در این مراسم که در مسجد شهید نواب صفوی واقع در شهرک فجر تهران آغاز شد، در جمع خانواده 700 شهید گفت:  هر فردی که مقداری انصاف، مروت و منطق داشته باشد می داند که عزت، آبرو، امنیت، مادیات و معنویاتی که امروز دارد در گرو خون شهیدان است.وی افزود:  امروزه اسلام عزت بسیاری در دنیا پیدا کرده اما تردید نکنید اگر خون شهیدان نبود امروز اسلام چنین شرایطی نداشت.
به گفته شهردار تهران بدون شک شهدای ما در عرصه نبرد و هر صحنه ای که اسلام نیاز داشت وارد میدان خطر شده‌اند و جان خود را فدا کردند و با صاحب خودشان معامله انجام دادند، آن‌ها در اوج تزکیه و معرفت بودند که توانستند به اوج معنویت برسند و از همه چیز خود در راه اسلام و خدا بگذرند.
وی در ادامه گفت:  اگر امروز جبهه و جنگ نیست عرصه‌های دیگر وجود دارد هر فردی که از دو اصل تزکیه و معرفت فاصله بگیرد از محبت اهل بیت هم فاصله می گیرد.
قالیباف با بیان اینکه ما بازماندگان شهدا هستیم و باید در راه اهداف امام و شهدا گام برداریم گفت:  امام عزیز و شهدایی که در راه اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند بر این باور بوده‌اند که دین باید در عرصه‌های اجتماعی باشد و همه نیازهای مردم را تامین کند و این در حالی است که مخالفان امام معتقد بودند دین نباید در سیاست بیاید و حاکمیت نباید اسلامی شود، آنها    می‌گفتند دین پاسخگوی نیازهای مردم نیست.
شهردار تهران در پایان خاطرنشان کرد:  مشکلات و مسائلی در شهرک فجر وجود دارد که شهرداری تهران در کمتر از یک ماه این مشکلات را برطرف خواهد کرد.
کد خبر 5705

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز