ایوان لکو پس از شکست مقابل تاتنهام و عملکرد دیدنی علیرضا بیرانوند به تمجید از گلر ایرانی پرداخت و از کم بازی کردن او سخن گفت.

ایوان لکو آنتورپ

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند دیشب برای اولین بار مقابل تاتنهام در ترکیب آنتورپ قرار گرفت و توانست عملکردی درخشان از خود به جا بگذارد.

ایوان لکو، سرمربی آنتورپ پس از این بازی اظهار داشت: بیایید با نگاه مثبت این جدال را ببینیم. ما در خانه تاتنهام بازی کردیم. تیمی که ۲ سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا به فینال رسیده بود. ما توانستیم در لندن فوتبال بلژیک را به تصویر کشیم و با بهترین شکل آن را تبلیغ کنیم. ما فوتبال خوبی را به اجرا گذاشتیم و لیاقت این را داریم که در ۳۲ تیم پایانی لیگ اروپا قرار گیریم.

وی ادامه داد: مورینیو یک جنتلمن بزرگ است. او از تیم من تعریف کرد و من هم از تیم او تعریف می‌کنم. آنها اکنون در صدر لیگ برتر انگلیس هستند و برای ما این یک افتخار است مقابل چنین تیمی بازی کنیم. امیدوارم یک روز بتوانم به سطح مورینیو برسم.

سرمربی آنتورپ در خصوص بازی دادن به بیرانوند گفت: در روزهای کرونایی وقتی شما باید بازی‌های زیادی را انجام دهید، خیلی مهم است که تمام بازیکنان شما از نظر فیزیکی آماده باشند و بتوانند از نظر ذهنی در بالاترین سطح قرار گیرند. این تنها دلیلی بود که من بازیکنانم را تغییر دادم. ما شنبه مقابل کلوب بروژ، جدال حساسی داریم و باید بتوانیم نتیجه‌ای خوب کسب کنیم.

ایوان لکو در خصوص عملکرد گلر ایرانی گفت: او عالی کار کرد. او در دروازه ایستاد زیرا که سزاوارش بود. علیرضا کیفیت بالایی دارد. تقصیر بیرانوند نیست که ما اکنون در تیم ۲ گلر اصلی داریم. «بوتز» چند ماهی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته و من که می‌دانم فشاری وجود دارد که به بیرانوند بازی دهم ولی نباید تصمیم‌ها را زیر فشار گرفت.

کد خبر 571842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha