بورس تهران امروز یکشنبه ۲۳ آذرماه را با افت آغاز کرد و شاخص کل با ریزش بیش از ۱۷ هزار واحدی تا ساعت ۹ و نیم صبح در کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی عقب رفت اما در میانه راه تغییر مسیر داد و در پایان معاملات با ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد کاهش بر پله یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد ایستاد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۱ هزار و ۷۰۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۸۲۰ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۳۱۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز یک میلیون و ۸۹۸ هزار معامله به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۲۹۵ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی،  ایران خودرو و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی نوری، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۷۶۸ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز ۸۴۰ هزار و ۴۸۴ معامله انجام داده‌اند که ۶۱ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال ارزش داشت.

فولاد هرمزگان جنوب، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنعتی مینو و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات،  سرمایه گذاری صبا تامین و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی این بازار داشتند.

کد خبر 572412

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha