تیم فوتبال اولسان کره جنوبی با پیروزی مقابل ویسل کوبه ژاپن به فینال این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

اولسان کره جنوبی

به گزارش همشهری آنلاین، در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه (قطر) ویسل کوبه در روزی که اینیستا هافبک برجسته اسپانیایی خود را در اختیار نداشت دو بر یک مقابل نماینده کره جنوبی مغلوب شد تا نماینده کره جنوبی در فینال حریف پرسپولیس شود. در نیمه اول اولسان بازی به مراتب بهتری را از خود به نمایش گذاشت اما فرصت ها را مهاجمان اولسان از دست دادند.

در نیمه دوم ویسل کوبه در دقیقه ۵۲ به گل رسید. ارسال کوتاه از روی نقطه کرنر به یاماگوچی رسید و او با ضربه ای تماشایی دروازه را گشود. در ادامه بازی این تیم یکبار دیگر به گل رسید اما داور ویدیویی این گل را مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۸۳ از پشت محوطه جریمه بازیکن اولسان به توپ ضربه زد و در حالی که به نظر می‌رسید دروازه بان توپ را مهار کند اما اثر بیورن یانسن روی آن سبب شد تا دروازه ویسل باز شود. این گل ابتدا آفساید گرفته شد اما ویدیوچک سبب شد تا این گل قبول شود.

در نهایت این بازی با تساوی یک بریک در وقت قانونی به پایان رسید تا بازی به وقت های اضافی کشیده شود. تیم اولسان در وقت های اضافه بازی بهتری ارائه داد و موقعیت های خوبی را بدست آورد اما دروازه بان ویسل کوبه بیشتر آنها را مهار کرد. در دقیقه ۱۱۹ خطای ناشیانه دروازه بان ویسل روی نگانو مهاجم اولسان یک ضربه پنالتی را برای نماینده کره جنوبی به همراه داشت. همین بازیکن این فرصت را به گل دوم اولسان تبدیل کرد.

کد خبر 572469

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha