بازار سهام امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه را در آغاز معاملات صعودی شروع کرد و شاخص کل تا بیش از ۷ هزار واحد رشد کرد اما در کمتر از ساعتی ارتفاع کم کرد و هم اکنون با ۵ هزار و ۵۰ واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۱ شاخص کل با ۵ هزار و ۵۰ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۳۹ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۲۲۶۶ واحد افزایش به رقم ۴۴۷ هزار و ۵۱۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۴۷ هزار و ۱۹۰ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، ایران خودرو، مخابرات ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۰۶ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۶۴۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۲۶ هزار و ۲۲۰ معامله انجام داده‌اند که ۳۰ میلیارد و ۵۷۱ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب، صنعتی مینو، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 574083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha