بازار سهام امروز دوشنبه یکم دی ماه را در آغاز معاملات نزولی شروع کرد و شاخص کل تا بیش از ۸ هزار واحد افت کرد اما در میانه راه تغییر مسیر داد و صعودی شد و هم اکنون با ۴ هزار و ۳۳۰ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۱:۲ شاخص کل با ۴ هزار و ۳۳۰ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۳ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۴۰۵۶ واحد افزایش به رقم ۴۵۱ هزار و ۸۹۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۸۹۹ هزار و ۳۰۷ معامله به ارزش ۶۹ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال انجام داده‌اند.

ملی صنایع مس ایران، فولاد خوزستان، گروه مپنا و صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

فرابورس نیز با ۲۰۲ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۸۹۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۴۶۳ هزار و ۸۱۸ معامله انجام داده‌اند که ۳۳ میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال ارزش داشت.

پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پلیمر آریا ساسول و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

کد خبر 574334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha