چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۲:۰۲
۰ نفر

فرهنگسرای توچال با هدف مدیریت و استفاده بهینه از اوقات فراغت و ارایه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی از ابتدای تابستان کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب و نهادینه کردن تفریحات سالم در جامعه، مدیریت اوقات فراغت در ایام تابستان نقش تفریح و شادمانی در سلامت بدنی، اجتماعی و روانی، ارایه الگوهای علمی برای تفریح و شادمانی در گروه‌های سنی مختلف، ورزش و گردشگری ایجاد شرایط برای نواندیشی و نوآفرینی و کسب مهارت‌های اجتماعی از اهداف این فرهنگسرا در تابستان است.

وی با اشاره به برگزاری تورهای یک‌روزه توچال، گفت: ایجاد پایگاه‌های ثبت‌نام در مراکز و مناطق، برنامه‌ریزی و هماهنگی آموزشی، فرهنگی و تفریحی در مسیر رفت و برگشت، ایجاد ایستگاه‌های مختلف فرهنگی، هنری و تفریحی در تمام گروه‌های سنی در ایستگاه 5 توچال از جمله مراحل اجرایی این تور یک روزه است. همچنین فرهنگسراهای تحت پوشش سازمان نیز به عنوان پایگاه‌های ثبت‌نام جهت تور یک روزه توچال در نظر گرفته شده‌اند.

ایستگاه آموزش کاریکاتور، جشنواره بادبادک‌ها، پازل غول‌پیکر، دکه عکاسی، پرده‌خوانی، موسیقی، سرزمین رویایی،‌ تیراندازی با کمان، پرتاب‌دارت، تئاتر میدانی، تئاتر عروسکی، پخش فیلم و رادیو کوهستان ایستگاه‌هایی است که در فرهگسرای توچال به مخاطبان ارایه می‌شود.

جشنواره تابستانی تهرانی با عنوان تازه نهضت تابستانی است از دهم تیرماه سال جاری با هدف مدیریت اوقات فراغت شهروندان آغاز خواهد شد و به مدت یکصد روز ادامه خواهد داشت.

کد خبر 575

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز