مهدی ترابی شاید هرگز تصور نمی‌کرد حضور در لیگ قطر و باشگاه العربی اینچنین باعث انتقاد از کیفیت فنی او شود. بازیکنی که پیش از این گفته می‌شد از لیگ هلند هم پیشنهاد دارد.

مهدی ترابی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی ترابی بعد از جدایی از پرسپولیس زمان زیادی را از دست داد تا قرارداد او با العربی قطر رسمی  شود. ترابی بعد از اضافه شدن به ترکیب این تیم قطری هم در چند بازی متوالی مصدوم شد و اما در دیدارهایی هم که حضور ثابت داشت هرگز موفق نشد تا نظر هواداران این تیم و کادر فنی را جلب کند. حالا یک رسانه قطری خبر  از قطع امید سرمربی العربی از مهدی ترابی داده است.

روزنامه الشرق در این خصوص نوشت: هالگریمسون سرمربی العربی ممکن است تصمیمش را برای کنار گذاشتن مهدی ترابی از ترکیب این تیم در بازی فردا برابر السیلیه بگیرد با توجه به اینکه ناکامی او در ترکیب العربی به اثبات رسیده و نتوانسته کمکی به تقویت خط حمله این تیم کند.

سرمربی العربی تمامی نفرات خودش را در این بازی در اختیار خواهد داشت و هیچ توجیهی برای ناکامی وجود ندارد. تنها برنامه‌های تاکتیکی مناسب است که می‌تواند العربی را به پیروزی در این مسابقه حساس برساند آن هم در شرایطی که با این مسابقه، بازی‌های دور رفت به پایان خواهد رسید.

کد خبر 575552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha