مجموع نظرات: ۲
سه‌شنبه ۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

ریزش مو یک امر طبیعی است که همه افراد با آن روبه رومی شوند و چرخه آن به این صورت است که هرگاه موهای فرد به مقدار طبیعی بریزد ،موهای جدید جایگزین آن می شود.ولی در برخی از افراد به دلیل مشکلاتی مانند کمبود ویتامین ،موها بسیار نازک می شوند و بعداز مدتی به طور کامل از بین می روند و دیگر رشد نمی کنند.

image-20201229104052-1.jpeg

یکی از راه های بسیار مناسب برای این مسئله کاشت مو است که برای کسانی که دچار ریزش مو در ناحیه وسیعی شده اند می تواند مناسب است.برای کاشت موروش های بسیار زیادی وجود دارد که پزشک با توجه به بانک موی فرد که دارای موهای ضخیمی است  ومی تواند از آن به ناحیه ریخته شده پیوند انجام دهد، انتخاب می شود.با ما همراه باشد تا با دو روش برای کاشت یعنی جراحی وبدون جراحی آشنا شوید.

کاشت مو با جراحی

اگر درباره کاشت موتحقیق کرده باشید حتما روش fut  را شنیده اید. در این روش از پشت سر به اندازه یک نوار برداشته می شود و فولیکول های مو از آن جدا می شود و به ناحیه مورد نظر منتقل می شود.به خاطر داشته باشید که برای کاشت موحتما باید به یک کلینیک کاشت مو مطمئن با متخصصان با تجربه مراجعه کنید به دلیل اینکه این کار باید با ظرافت و دقت بسیار زیاد انجام شود و به گونه ای نوار برداشته شود که جای آن باقی نماند.

کاشت مو بدون جراحی

به روش های  fit  وsut  کاشت موبه روش غیر جراحی گفته می شود.در این روش دیگر نیازی به جراحی نیست و از طریق پانچ های مخصوص موها از بانک مو با دقت برداشته می شود.برای کسانی که نگران درد هستند باید گفت که قبل از شروع قسمت مورد نظر کاملا بی حس می شود و شما دردی احساس نمی کنید. یک روش  دیگر هم وجود دارد که ترکیبی از این دو روش است که به آن روش ترکیبی می گویند که برای افرادی که طاسی بسیار زیادی دارند مناسب است.

کدام روش برای شما بهترین است؟

کاشت مو

به خاطر داشته باشید که بهترین روش برای شما روشی است که پزشک شما تشخیص داده است و در نهایت برایتان بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت.پس برای هر فردی می تواند روش های مختلفی انتخاب شود. هر کدام از روش هایی که در بالا اشاره کردیم مزایا و معایب خاص خود را دارند.

هزینه کاشت مو چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو،مو،تزریق وتمام خدمات زیبایی میتوانید با کلینیک تخصصی پوست و موجلوه ماندگار تماس بگیرید و بهترین خدمات را با بهترین کیفیت تجربه کنید.هزینه کاشت مو بر اساس میزان نیاز شما که چه تعداد گرفت لازم است بررسی می شود.نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ عنوان گول قیمت را نخورید و صرفا به دنبال قیمت پایین به جایی مراجعه نکنید.قبل از قیمت باید از کلینیک وتیم پزشکی اطمینان داشته باشید.به طور حتم روش های قدیمی که احتمال خطا در آن زیاد است هزینه کمتری هم دارد ولی پیشنهاد می کنیم به دنبال روش های جدید و پیشرفته باشیدتا بهترین نتیجه را به دست آورید.

کد خبر 576392

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha