بورس امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه را کاهشی آغاز کرد و به پایان رساند. در ابتدای معاملات شاخص کل تا بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ واحد افت ثبت کرد اما پس از گذشت ساعتی تغییر مسیر داد و تا حدود ۲ هزار منفی شد اما مجدد مسیر نزولی طی کرد و در پایان معاملات شاخص کل با ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحد کاهش وارد کانال ۱.۳ میلیون واحد شد و رقم یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد را ثبت کرد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۲:۳۰ شاخص کل با ۱۳ هزار و ۸۵۷ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۹۸ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۱۷۱۹ واحد کاهش به رقم ۴۶۳ هزار و ۷۱۵ واحد رسید. معامله‌گران امروز  ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار معامله به ارزش ۱۲۹ میلیارد و ۶۸۱ میلیون ریال انجام داده‌اند.

سرمایه گذاری تامین اجتماعی، ملی صنایع مس ایران،  س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین،  پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. همچنین معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار داشت.

فرابورس نیز با ۲۴۳ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۷۳۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار امروز یک میلیون و ۲۴۷ هزار معامله انجام داده‌اند که ۱۴۸ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال ارزش داشت.

سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

کد خبر 576760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha