امیر قلعه‌نویی عزم خود را جزم کرده که در این فصل با تیم گل‌گهر سیرجان نتایج خوبی کسب کند، این در حالی است که سرمربی گل‌گهری‌ها قصد دارد برای تقویت خط حمله خود مرتضی تبریزی، مهاجم سرشناس باشگاه استقلال را جذب کند.

مرتضی تبریزی

به گزارش همشهری‌آنلاین طی یکی دو هفته اخیر مرتضی تبریزی چند جلسه برای تمدید قراردادش با استقلال برگزار کرد اما این جلسات هیچ کدام به نتیجه نرسید تا از مهاجم استقلال به عنوان یکی از جداشده‌های این تیم در نیم فصل نام برده شود. با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر تغییر و تحولات فراوانی در این تیم رخ داده است و گل‌گهری که فصل پیش کاندیدای سقوط بود. حالا با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم مسابقات لیگ برتر قرار دارد، تا شاگردان قلعه‌نویی یکی از مدعیان لیگ بیستم باشند.

امیر قلعه‌نویی در نظر دارد تا در نیم‌فصل دوم تیم خود را برای موفقیت هر چه بیشتر خود در لیگ بیستم تقویت کند، از این رو در نظر دارد تا مرتضی تبریزی مهاجم استقلالی‌ها را جذب کند. تبریزی فصل پیش دچار مصدومیت و از لیست استقلال خارج شد و به نظر می‌رسد مدیران این باشگاه علاقه‌ای به تمدید قرارداد این بازیکن ندارند. اگرچه هنوز  صحبت جدی در خصوص جذب تبریزی به دو باشگاه رد و بدل نشده است، اما تبریزی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم برای گل‌گهر سیرجان خواهد بود.  

از تبریزی به عنوان یکی از گزینه های پرسپولیس برای خط حمله هم نام برده می‌شد. باید در نهایت دید مهاجم آبی‌ها کدام تیم را در نیم فصل انتخاب خواهد کرد.

کد خبر 577434

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha