مدافع میانی تیم فوتبال پیکان که پیش از شروع فصل مورد توجه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود، قراردادش با خودروسازان را فسخ کرد.

حجت حق‌وردی

به گزارش همشهری‌آنلاین، حجت حق‌وردی، مدافع ۲۷ ساله تیم فوتبال پیکان سرانجام قراردادش با خودروسازان را فسخ کرد. این مدافع در ابتدای فصل و در نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته بود و کادرفنی این تیم قصد داشت او را جایگزین شجاع خلیل‌زاده در قلب دفاع کند، اما تیم پیکان با این انتقال موافقت نکرد. 

ظاهرا عملکرد نه چندان مطلوب این مدافع باتجربه در جریان شکست ۳ بر یک پیکان مقابل تراکتور که منجر به خروج نام او از لیست ۲۰ نفره تیم برای بازی مقابل سایپا، نفت مسجد سلیمان و نساجی شد، تارتار را از نگه داشتن او منصرف کرده و سرمربی پیکان اعلام کرده دیگر روی این بازیکن حسابی باز نمی‌کند. با این شرایط به نظر می‌رسد کاپیتان پیکان در یک قدمی حضور در پرسپولیس قرار گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، حق‌وردی به زودی قرمزپوش خواهد شد.

علی اصغر مدیرروستا،سرپرست پیکانی ها درباره دلیل این اتفاق صحبت کرده است. مدیرروستا در این خصوص می گوید:« حق‌وردی روز گذشته در باشکاه پیکان حاضر شد و پس از توافق با مدیران باشگاه از پیکان جدا شد تا به پرسپولیس بپیوندد. حق‌وردی مطالباتی از باشگاه پیکان داشت که این مطالبات را در قبال صدور رضایتنامه‌اش بخشید.»

کد خبر 578084

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha