یحیی گل محمدی بعد از بازی نسبت به پنالتی اعلام شده علیه تیمش اعتراض کرد.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی پس از برتری دو بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: از لحاظ جدولی بازی مهمی برای ما بود و گرفتن سه امتیاز هدف اصلی مان بود. دیدار سنگینی بود زیرا فولاد تیم خوب، فنی و قدرتمندی است. بازی کردن مقابل این تیم همیشه سخت است اما خوشبختانه از موقعیت های مان خوب استفاده کردیم و فرصت طلب بودیم.

وی افزود: بچه‌ها ها خوب جنگیده و از لحاظ فیزیکی کم نیاوردند. فوتبال فیزیکی و سریعی بود که تنشهای زیادی در آن به وجود آمد. بازی در مجموع خوب بود و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه پنالتی تیم فولاد عنوان کرد: آن صحنه واقعا پنالتی نبود. توپ به دهان کنعانی زادگان برخورد کرد و دهان وی پر از خون شد. متاسفانه کار را برای ما سخت کرد. فشار زیادی از لحاظ روحی و روانی به ما می‌آید زیرا ۵-۴ بازی بود نبردیم و مساوی کردیم. این دیدار برای ما خیلی مهم و حساس بود اما سوت‌های جنجالی و یک طرفه به سود حریف فشار زیادی به ما می‌آورد.

گل‌محمدی ادامه داد: به حسین و بازیکنان خط دفاعی مان فشار زیادی آمد. آن صحنه خیلی واضح بود که پنالی نیست و نمی‌دانم چرا داور به ضرر ما پنالتی گرفت.

کد خبر 579932

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha