مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۰ نفر

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از مجموع ۲ هزار واحد مسکونی سهمیه مسکن محرومان در این استان تاکنون ۹۵ واحد واگذار شده و ۶۰۳ مورد به مرحله اجرای سقف رسیده است.

مسکن

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حبیب‌الله محبی دوشنبه ۶ بهمن اظهار کرد:‌ تاکنون پرونده ۱۹۱۴ واحد به بانک‌های عامل استان معرفی شده که از این تعداد ۹۳۷ مورد قرارداد بسته شده است.

وی با اشاره به وضعیت پیشرفت احداث این واحدها در استان ایلام افزود: عملیات پی‌کنی ۱۵۰۸ واحد انجام شده و ۱۳۵۵ واحد نیز به مرحله اجرای فنداسیون رسیده است.

به گفته مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام، عملیات دیوارکشی ۸۲۰ واحد تکمیل شده و ۶۰۳ واحد نیز به مرحله اجرای سقف رسیده است.

محبی با اشاره به اقدامات انجام‌شده بنیاد مسکن در استان ایلام طی سال گذشته تاکید کرد: سال ۹۸ تعداد ۳۵۰۰ واحد مسکن روستایی از محل اعتبارات سیل و طرح ویژه مسکن روستایی به بهره‌برداری رسیده است. همچنین در این مدت از محل اعتبارات سیل ۱۱ هزار واحد روستایی تعمیر و کمک‌معیشتی پرداخت شده است.

برای احداث هر واحد مسکن محرومان ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات با بهره ۴.۵ درصد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

کد خبر 581106

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha