۳ امتیاز دیدار برابر نساجی هم برای فکری و هم برای استقلال اهمیت زیادی دارد. آبی‌ها برای حفظ صدر جدول چاره ای به جز برد ندارند.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین استقلال در حالی امروز به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت که ۳ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد. مرادمند و دیاباته دو مصدوم استقلال و رضاوند هم به دلیل ۴کارته شدن محروم است.

با این حال فکری در چارچوب دروازه استقلال چاره ای به جز استفاده مجدد از مظاهری ندارد هر چند در هفته گذشته اعلام شد که سرمربی استقلال در نظر دارد نیمکت نشینی رشید را به دلیل اظهارات فنی اش تداوم ببخشد. موضوعی که با توجه به حساس شدن رقابت در جدول و همینطور اهمیت کسب سه امتیاز برابر تیم سابق فکری کمی دور از انتظار است. 

در روزهای اخیر دوباره به حاشیه های جدایی جنجالی فکری از نساجی با مصاحبه سرمربی استقلال و بیانیه باشگاه قائمشهری دامن زده شده است. 

در خط دفاعی فکری هفته گذشته از سیستم ۲-۵-۳ استفاده کرد از سه مدافع استفاده شد که به نظر می‌رسد اما این هفته احتمالا ترکیب چهار نفره دفاع استقلال با دانشگر - یزدانی- ووریا و نادری شکل خواهد گرفت. 

با کنار هم قرار گرفتن مهدی مهدی پور و مسعود ریگی که در غیاب آنها برابر نفت آبی‌ها در میانه میدان با اشتباهات زیادی مواجه شدند، به نظر می‌رسد، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی دو بازیکن کناری استقلال در خط هافبک هستند. 

 ارسلان مطهری و قائدی هم در غیاب دیاباته همچنان مصدوم، زوج خط حمله استقلال در این بازی خواهند بود. 

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی به شرح زیر است:

محمد رشید مظاهری، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، بابک مرادی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و امیر ارسلان مطهری

کد خبر 583173

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha