شنبه ۲۹ تیر ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال کشورمان اولین دیدار تدارکاتی خود را در ایالات متحده آمریکا، واگذار کرد.

به گزارش ایسنا تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار برابر تیم منتخب لیگ NBA-D با نتیجه‌ی 79 بر 60 شکست خورد.

در این دیدار که در چارچوب لیگ تابستانی NBA برگزار شد، نمایندگان لیگ NBA-D (دسته پایین تر از NBA) با درخشش کارل الیوت که یازده امتیاز برای تیمش کسب کرد، پیروزی را برای تیم آمریکایی به دست آوردند. تیم ایران با وجود کسب تساوی 18 بر 18 در زمان نخست این دیدار در وقت‌های دوم، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 24 - 15، 17-16 و20-11 مقابل حریف خود مغلوب شد.

"گلن مک‌گون" دیگر بازیکن تیم آمریکایی با کسب 10 امتیاز و 10 ریباند از دیگر ستارگان این تیم بود. صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی هم هر کدام به ترتیب 23 و 11 امتیاز برای ایران کسب کردند.

19 هزار و 910 نفر از نزدیک این بازی را در سالن "LEHI" تماشا کردند.

محمد صمد نیکخواه بهرامی، اوشین ساهاکیان، حامد حدادی، امیر امینی، ایمان زندی، حامد آفاق، جواد داوری، اصغر کاردوست،‌ حامد سهراب‌نژاد، موسی نبی‌پور و محمدرضا اکبری یازده بازیکنی بودند که برای تیم ایران در این دیدار به میدان رفتند.

سعید داورپناه، آرن داودی، مهدی کامرانی، هومن رضایی و جابر روزبهانی پنج بازیکن دیگر ایران هستند که بنا به تشخیص رایکو ترومن سرمربی تیم ملی در ترکیب قرار نگرفتند.

میر سرمربی تیم NBAD پس از این بازی گفت: تیم ما متشکل از بازیکنان خوبی است و فکر می‌کنم با گذشت زمان بهتر هم خواهیم شد.

این دو تیم روز یکشنبه 20 جولای باز هم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در حال آماده سازی برای شرکت در تورنمنت راکی منتین که توسط Stores Online برگزار می‌شود، هستند. تیم NBAD به مصاف سن‌آنتونیو اسپرز می‌رود و تیم ملی کشورمان هم به مصاف دالاس موریکز خواهد رفت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان که خود را برای رقابت‌های المپیک پکن آماده می‌کند برای انجام چند بازی دوستانه به آمریکا سفر کرده است.[در همین رابطه]

کد خبر 58355

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز