پرسپولیس در تلاش است تا لیست خود را از بازیکنانی که توانایی حضور در ترکیب این تیم ندارند،خلوت کند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس با جذب مهدی ترابی در فصل نقل و انتقالات زمستانی شروع خوبی داشت اما یحیی گل‌محمدی به خوبی می‌داند که تیمش هنوز در برخی از نقاط زمین با مشکلات اساسی روبه رو است. سرخ ها در خط دفاع همچنان با کمبود بازیکن مواجهند و تنها دارایی یحیی در این پست سیدجلال باتجربه و  کنعانی زادگان هستند. محمد انصاری اگرچه گفته می‌شد از اواخر آذر توانایی حضور در ترکیب پرسپولیس را خواهد داشت اما در روزهای پایانی بهمن ماه به گفته سرمربی پرسپولیس هنوز شرایط بازی را ندارد.

پرسپولیس در خط دفاع  حتما به جذب یک دفاع نیاز دارد و یحیی نام چند بازیکن را در لیست خرید خود قرار داده است. اما سرخ‌ها برای کاهش هزینه های خود احتمالا باید برخی از بازیکنان را در لیست خروج خود قرار دهند. بازیکنانی که در نیم فصل اول کمتر فرصت بازی داشتند. از این رو در خط دفاع در صورتی که مصدومیت انصاری برطرف شده باد و یحیی اعتقادی به او نداشته باشد این مدافع از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد تا جا برای بازیکن مد نظر یحیی باز شود.

دیگر گزینه‌ای که احتمالا از لیست پرسپولیس خارج خواهد شد علی شجاعی وینگر چپ این تیم است. شجاعی که ابتدای فصل با امید زیادی به پرسپولیس پیوست نیمکت نشین احسان پهلوان شد و جلوتر از خود امید عالیشاه را هم می‌بیند که بازیکن تعویضی یحیی در این پست است. با اضافه شدن ترابی،‌ شجاعی قطعا نمی‌تواند امیدوار به حضور در ترکیب پرسپولیس باشد. گفته می‌شود شجاعی مد نظر تراکتور قرار گرفته است و احتمالا او به تبریز خواهد رفت.

اما در خط حمله پرسپولیس فقیرتر از هر پستی است. تنها مهاجم قابل اعتنای یحیی در این پست مهدی عبدی است که هنوز راه زیادی برای تبدیل شدن به یک مهاجم شش‌دانگ دارد. در این پست پرسپولیس آرمان رمضانی را هم در ابتدای فصل طی یک انتقال عجیب به خدمت گرفت که خب این بازیکن مطابق پیش‌بینی‌ها هرگز در فرصت‌هایی که در اختیار داشت نمایش مناسبی نداشت.

رمضانی به احتمال فراوان جدا شده سرخ‌ها در نیم‌فصل خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در این پست چشم به پیمان بابایی و  امین قاسمی‌نژاد دارد که با توجه به مشکلات سرخ‌ها با باشگاه پدیده بیشتر تمرکز مدیران پرسپولیس روی جذب پیمان بابایی است.  احتمالا دارد مدیران پرسپولیس  ۳ بازیکنی که در فهرست جدایی از این تیم قرار دارند را برای معاوضه به ماشین‌سازی تبریز پیشنهاد بدهند.

کد خبر 584027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha