فروشگاه اینترنتی یامی کالا با عرضه بیش از ۲۰۰۰ قلم کالای خارجی و نماد اعتماد الکترونیکی در خدمت شهروندان و هموطنان عزیز قرار دارد که بهترین خرید اینترنتی را با ضمانت اصالت و سلامت کالا تجربه کنند.

فروشگاه محصولات خارجی یامی کالا.jpg

برخی اوقات به دنبال محصولات برندهای خارجی هستیم ولی از آنجایی که دسترسی کامل به همه برندها در محیط اطرافمان نداریم، خرید اینترنتی را انتخاب می کنیم؛ یکی از سایت های معتبری که در حوزه کالای خارجی فعالیت دارد و شما به آسانی می توانید همه نوع وسیله ضروری را در آن بیابید، فروشگاه اینترنتی یامی کالا می باشد.

دلایل انتخاب خرید اینترنتی به جای خرید حضوری

عواملی هستند که باعث می شود خرید اینترنتی را به جای خرید حضوری انتخاب کنیم که در اینجا به موارد مهم آن ها اشاره می کنیم :
۱. آب و هوا : اگر در هوای بارانی ، برفی ، سرد و یا گرم، ماشین داشته باشید که هیچ ، اما اگر وسیله نقلیه ای زیر پایتان نباشد ، مجبور خواهید بود برای تهیه خوراکی ، وسایل آرایشی-_بهداشتی و ... از منزل خارج شوید و به زحمت خود را به فروشگاه رسانده و وسیله مورد نظرتان را بخرید و سپس به منزل برگردید ؛ شاید هم اصلا وسیله مد نظر شما در هیچ فروشگاهی نباشد ، آن وقت شما می مانید و خستگیتان که شما را از پای درآورده است ؛ اگر سرما نخورید یا گرمازده نشوید ، شانس آورده اید ؛ اما اگر به یکی از سایت های معتبر چون سایت محصولات خارجی یامی کالا سر بزنید ، خواهید دید که همه وسیله هایی را که نیاز دارید در آن جا یافت می شود و شما می توانید فقط با چند کلیک آن ها را درب منزلتان دریافت کنید.
۲. خانه داری و بچه داری : بسیاری از بانوان خانه داری که بچه هم دارند ، مشکل است که از منزل خارج شوند و بچه را در خانه تنها بگذارند یا وزن سنگین او را تحمل کنند و او را نیز با خود به بیرون از منزل ببرند ؛ در این صورت می توان خرید از فروشگاه اینترنتی یامی کالا را را به آن ها پیشنهاد داد .
۳. ویروس کرونا : بعد از شیوع ویروس کرونا و بیماری کوید بسیاری از افراد مثل افراد مسن، کودکان و افراد با زمینه بیماری رسما خانه نشین شدند و برای تهیه مایحتاج خود ازخرید اینترنتی استفاده کردند.

دلایل انتخاب خرید حضوری به جای خرید اینترنتی

با توجه به اینکه خرید اینترنتی مزایای زیادی دارد، برخی از افراد خرید حضوری را ترجیح میدهند که این افراد دلایل متفاوتی برای خود دارند که به آن ها اشاره میکنیم: 
۱. عدم اعتماد به فروشگاه های اینترنتی : یکی از دلایلی که باعث می شود ما نتوانیم از انواع سایت های موجود در فضای مجازی خریداری کنیم ، عدم اعتماد به آن هاست ؛ چون هر روزه میزان کلاهبرداری ها افزایش یافته و افراد نمی دانند که کدام سایت واقعی است و کدام یک متقلب ؛ اما فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی یامی کالا با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت، این اطمینان را به شما بدهیم که این سایتی معتبر و قانونی برای خرید اینترنتی است و شما می توانید با خیالی راحت از آن خرید داشته باشید .
۲. هزینه ارسال : یکی دیگر از عواملی که افراد خرید حضوری را به خرید اینترنتی ترجیح می دهند، هزینه ارسال محصولات است که این مشکل در فروشگاه اینترنتی yummykala حل شده است و شما با خرید محصولات با مجموع ۲۵۰ هزار تومن به بالا دیگر نیازی به پرداخت ارسال ندارید و خرید های شما به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می شود.

فروشگاه اینترنتی اجناس خارجی یامی کالا


چرا از فروشگاه محصولات خارجی یامی کالا خرید کنیم ؟

در بخش های بالای به مزایای خرید اینترنتی پرداختیم و فروشگاه اینترنتی محصولات خارجی یامی کالا را به عنوان فروشگاهی که در همه جهات به شما در خرید کمک میکند، معرفی کردیم، حال لازم است توضیح دهیم که چرا بهتر است yummykala را برای خرید اینترنتی انتخاب کنید:

۱- دسترسی بی نهایت به انواع محصولات 
از دیگر دلایلی که باعث می شود تا ما بتوانیم با خیالی راحت از فروشگاه اجناس خارجی یامی کالا خرید کنیم ، وجود انواع محصولات مورد نیاز در آن برای سنین و اقشار مختلف جامعه است .
۲- اهمیت بسیار به کیفیت محصولات 
این موضوع درباره محصولات فروشگاه یامی کالا امری غیر قابل انکار است ؛ اگر  کیفیت می خواهید از یامی کالا غافل نشوید ؛ این  حرف ها تنها یک شعار نیستند ، بلکه واقعیتی هستند که نمی توان به آسانی از کنار آن عبور کرد ؛ yummykala.com یک سایت محصولات خارجی است که با انواع شرکت ها و سازمان های خارجی از نوع درجه یک قرارداد دارد و بهترین محصولات تولیدی آن ها را وارد می کند .

۳- داشتن قرارداد با انواع شرکت های خارجی 
فروشگاه محصولات خارجی یامی کالا همان طور که گفته شد با شرکت های معتبر و مطرح دنیا قرارداد دارد و محصولاتی بی نقص وارد کشور می کند و شما می توانید با خرید از این فروشگاه همواره از محصولاتی با کیفیت و درجه یک استفاده کنید .

۴- دسترسی آسان 
 در فروشگاه اینترنتی یامی کالا شما می توانید به آسانی وسیله مورد نظر خود را بیابید ؛ چرا که هر کدام در دسته بندی مخصوص خود قرار داده شده اند ؛ اگر هم نتوانستید محصول خود را بیابید با امکان جستجویی که یامی کالا آن را در سایتش قرار دارد ، به آسانی می توانید خریدتان را انجام دهید. 

۵- خرید آسان 
 بسیاری از افراد خرید از انواع فروشگاه های مجازی را به دلیل پیچیده بودنشان نمی پسندند ؛ اما فروشگاه yummykala به گونه ای توسط برنامه نویسان و کارشناسان طراحی و ساخته شده که تمامی افراد بتوانند به آسانی از آن خرید کنند .

معرفی برخی از محصولات موجود در سایت یامی کالا

سایت مواد غذایی خارجی یامی کالا

فروشگاه اینترنتی یامی کالا به عنوان وارد کننده انواع محصولات خارجی اعم از موادغذایی و محصولات آریشی و بهداشتی و شوینده ها می باشد که اگر آن را به عنوان سایت مواد غذایی خارجی در نظر بگیریم محصولات متنوعی از جمله خوراکی ها و تنقلات خارجی مثل انواع شکلات نستله و نوتلا و چیپس پرینگلز و هم چنین انواع چاشنی و خشکبار و نوشیدنی های خارجی مثل قهوه های معروف مهمت افندی و جاکوبز ، ادویه اورگانو و سس هاینز را می توانید به صورت اینترنتی از آن خرید کنید.

از طرفی اگر یامی کالا را به عنوان فروشگاه کالای بهداشتی و آرایشی خارجی در نظر بگیریم، از این فروشگاه اینترنتی می توانید انواع محصولات بهداشتی مثل خمیردندان کرست و اورال بی، صابون شیر لرویا و قرص ماشین ظرفشویی فیری را خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی یامی کالا با عرضه بیش از ۲۰۰۰ قلم کالای خارجی در خدمت شهروندان و هموطنان عزیز قرار دارد که بهترین خرید را با ضمانت اصالت و سلامت کالا تجربه کنید.

کد خبر 585090

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha