چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

رئیس هیات تیروکمان کردستان بزرگترین مشکل این هیات را عدم وجود زمین تمرین مناسب و تجهیزات کافی دانست.

تیروکمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  رئیس هیات تیروکمان کردستان  اظهار کرد: در حال حاضر هیات‌ شهرستان‌های سنندج، دهگلان، بیجار، مریوان و قروه در رشته تیروکمان فعال هستند ولی به دلیل نبود زمین تمرین مناسب و اختصاصی کل فعالیت‌های هیات‌ها تعطیل است.  امسال در مسابقه‌ای که قابل قبول باشد شرکت نکرده‌ایم زیرا به علت نبود زمین نتوانسته‌ایم تمرین کافی داشته باشیم.

آرش مشحون در زمینه مشکلات و دغدغه‌های موجود در هیات تیر و کمان استان نیز گفت: بزرگترین مشکل هیات تیروکمان استان عدم وجود زمین تمرین و تجهیزات کافی است و به دلیل گرانی تجهیزات نیاز است اداره‌های متولی کمک کنند زیرا خود ورزشکاران نمی‌توانند این تجهیزات را به طور کامل فراهم کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که محل مشخصی به این رشته اختصاص نیابد و زمین مناسبی برای این هیات فراهم نشود هیچ برنامه‌ریزی به نتیجه نخواهد رسید زیرا بارها اقدام شده و نتیجه‌ای نداشته است. متقاضیان فراوانی برای آموزش و تمرین مراجعه می‌کنند که بازهم به دلیل عدم وجود زمین و امکانات توانایی ارائه خدمات به تمامی آنها امکان پذیر نیست.

خانم تخت‌فیروزه، ورزشکار توانمند سنندجی در زمینی خصوصی برای حفظ توانایی و تمرین روزانه مستقر شده‌اند، اما ادامه این روال و حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته نیازمند مساعدت اداره‌ها و فراهم کردن امکانات مناسب برای متقاضیان و ورزشکاران این رشته است تا شاهد موفقیت و پیشرفت استان در این رشته باشیم.

کد خبر 585608

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کردستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha