چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

رئیس هیات تیروکمان کردستان بزرگترین مشکل این هیات را عدم وجود زمین تمرین مناسب و تجهیزات کافی دانست.

تیروکمان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  رئیس هیات تیروکمان کردستان  اظهار کرد: در حال حاضر هیات‌ شهرستان‌های سنندج، دهگلان، بیجار، مریوان و قروه در رشته تیروکمان فعال هستند ولی به دلیل نبود زمین تمرین مناسب و اختصاصی کل فعالیت‌های هیات‌ها تعطیل است.  امسال در مسابقه‌ای که قابل قبول باشد شرکت نکرده‌ایم زیرا به علت نبود زمین نتوانسته‌ایم تمرین کافی داشته باشیم.

آرش مشحون در زمینه مشکلات و دغدغه‌های موجود در هیات تیر و کمان استان نیز گفت: بزرگترین مشکل هیات تیروکمان استان عدم وجود زمین تمرین و تجهیزات کافی است و به دلیل گرانی تجهیزات نیاز است اداره‌های متولی کمک کنند زیرا خود ورزشکاران نمی‌توانند این تجهیزات را به طور کامل فراهم کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانی که محل مشخصی به این رشته اختصاص نیابد و زمین مناسبی برای این هیات فراهم نشود هیچ برنامه‌ریزی به نتیجه نخواهد رسید زیرا بارها اقدام شده و نتیجه‌ای نداشته است. متقاضیان فراوانی برای آموزش و تمرین مراجعه می‌کنند که بازهم به دلیل عدم وجود زمین و امکانات توانایی ارائه خدمات به تمامی آنها امکان پذیر نیست.

خانم تخت‌فیروزه، ورزشکار توانمند سنندجی در زمینی خصوصی برای حفظ توانایی و تمرین روزانه مستقر شده‌اند، اما ادامه این روال و حفظ آمادگی ورزشکاران این رشته نیازمند مساعدت اداره‌ها و فراهم کردن امکانات مناسب برای متقاضیان و ورزشکاران این رشته است تا شاهد موفقیت و پیشرفت استان در این رشته باشیم.

کد خبر 585608

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha