مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد با اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند) مافیای پسماند در تهران حذف شود.

کاپ

به گزارش همشهری آنلاین، صدرالدین علیپور در توئیتی که در  صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، با اشاره به نقش مردم در اجرای درست این طرح خطاب به شهروندان، نوشت: با کمک شما در ‫طرح کاهش پسماند امیدواریم مافیای زباله را در پایتخت حذف کنیم.

علیپور در این توئیت همچنین به اقداماتی که در راستای این طرح انجام شده است اشاره کرد و گفت: استقرار ۴۰۰ غرفه برای دریافت پسماند خشک، حرکت خودروهای ملودی در ساعات مشخص برای دریافت پسماندهای خشک و همچنین تعیین شنبه‌های بدون پسماند به عنوان روز ویژه تحویل پسماند خشک از سوی شهروندان از جمله کارهایی است که در زمینه اجرای طرح کاپ انجام شده است.

دهم بهمن ماه  ۹۸ تفاهمنامه همکاری مشترکی میان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری منطقه ۷ (به عنوان پایلوت اجرا در تهران) برای اجرای طرح کاپ امضا شد. از سال گذشته تا حالا گام‌های مهمی در این زمینه برداشته شده است. آموزش تفکیک پسماند به شهروندان، آشنایی دانش‌آموزان با این طرح و نحوه تفکیک صحیح زباله در سامانه شاد و همچنین حذف مخازن بزرگ فعلی پسماند و جایگزینی آن با مخازنی که پسماند به صورت تفکیکی در آن‌ها ریخته می‌شود، از جمله مهمترین این گام‌ها به شمار می‌آید.

کد خبر 585756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha