به گزارش همشهریآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران، علیرضا کاظمی (معاون مدیر کل و رئیس حسابداری مرکز اداره کل امور مالی و اموال شهرداری تهران)، در اینباره گفت: این اسناد مالی متعلق به بازه زمانی سالهای ۹۱، ۹۲، ۹۷ و ۹۸ است که پس از انجام مراحل مختلف به طبقه منفی یک ساختمان معاونت مالی و اقتصاد شهری زیر نظر حراست اداره کل امور مالی و اموال در سلامت کامل منتقل و جابهجا شد.
وی افزود: پس از این انتقال، فاز اجرایی آرشیو اسناد الکترونیکی آغاز شد. این کار توسط شرکت خدمات مالی شهر و پس از اخذ تأییدیه دستگاههای نظارتی به صورت اصولی و منطبق با شیوههای استاندارد انجام و آرشیو میشود.
معاون مدیر کل و رئیس حسابداری مرکزی با بیان این که این اقدام با محوریت اداره تمرکز و نگهداری حسابها برنامهریزی شده است، گفت: هماکنون ۳ نفر نیروی متخصص به امور آرشیو از ساعت ۷ صبح تا ۱۹ روزانه به طور میانگین ۱۲ هزار برگ از اسناد مالی را اسکن و آرشیو میکنند.
کاظمی هدف از این اقدام را توسعه الکترونیکمحوری و آرشیو الکترونیکی اسناد مالی عنوان کرد که به صورت طبقهبندی در فازهای مختلف اجرایی خواهد شد.
وی در ادامه از تجهیز بایگانی به صورت مکانیزه (ریلی) توسط اداره کل پشتیبانی خبر داد و گفت: این کار در مراحل اجرایی قرار دارد و اقدامات محاسباتی آن صورت پذیرفته است.
نظر شما