مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان زابل گفت: وزش باد شدید و توفان در چند روز اخیر در این شهرستان باعث خسارت ۶۰۰ میلیون ریالی به شبکه توزیع برق این منطقه شد.

توفان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد گلی  اظهار داشت: بر اثر این توفان یک اصله تیر فشار متوسط و ۲ اصله تیر فشار ضعیف شکسته شد و تعدادی سیم پارگی و آسیب دیدگی به شبکه فشار ضعیف وارد آمد.

وی با بیان اینکه بر اثر این حجم خسارت بخشی از مناطق تحت پوشش این امور دچار خاموشی موقتی شدند افزود: با تلاش همکاران امور برق این شهرستان برق مناطق آسیب دیده در همان لحظات اولیه اصلاح و مجدد وارد مدار شد.

مدیر امور توزیع نیروی برق شهرستان زابل بیان کرد: وزش باد شدید و توفان یکی از معضلات مهم این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند.

وی تصریح کرد: همکاران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در این روزهای حساس ب‌صورت شبانه ‌روزی برای خدمت رسانی مطلوب به مردم آماده هستند.

مهندس گلی اظهار داشت: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت وارده می توانند از طریق اپلیکیشن برق من، منوی خاموشی درخواست خود را اعلام و پیگیری کنند.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، نیمروز و هامون در شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده و همه ساله با بادهای موسمی ۱۲۰ روزه که به‌سبب خشکسالی به ۱۶۰ تا ۱۸۰ روز در سال افزایش پیدا کرده با مشکلات متعدد رو به رو است و برخی روزها شدت گردوغبار به ۲۰ برابر حد استاندارد می‌رسد.

کد خبر 587799

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha