فرماندار سربیشه گفت: در حال حاضر تمام خودروهای مستقر در پایانه مرزی ماهیرود که در معرض خطر حریق بودند، از منطقه خارج شده‌اند.

آتش سوزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد محمدی با اشاره به حادثه آتش سوزی در پایانه مرزی ماهیرود در داخل افغانستان بیان کرد: بنا بر گزارش اولیه این حادثه، با آتش گرفتن یک خودرو حامل سوخت رخ داده و به چند خودروی دیگر هم سرایت کرده است.

وی با بیان اینکه از محل حریق تا مرز ماهیرود تقریباً فاصله زیادی وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام خودروهای مستقر در پایانه مرزی ماهیرود که در معرض خطر حریق بودند، از منطقه خارج شدند.

محمدی با بیان اینکه با دستور استاندار امکانات و نیروهای کمکی برای اطفاء حریق در منطقه برای امدادرسانی اعزام شده‌اند، گفت: عملیات اطفای حریق در دست انجام بوده و خطری متوجه پایانه مرزی ماهیرود نیست.

فرماندار سربیشه بیان کرد: استاندار در همان دقایق اولیه به تمامی دستگاه‌های ذیربط دستور داد تا از هیچ کوششی برای کمک به اطفاء حریق دریغ نکنند.

این آتش سوزی امروز ۱۶ اسفند در میان تانکرهای ذخیره گازوئیل در گمرک ابونصر فراهی در خاک افغانستان به وقوع پیوست که بنا بر اعلام والی فراه افغانستان، برای مهار این آتش سوزی تجهیزات مورد نیاز وجود ندارد.

کد خبر 589016

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha