همشهری آنلاین: حزب موتلفه اسلامی به مناسبت پنجم مرداد سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد با صدور بیانیه یاد و خاطره دلاورمردان حاضر در این عملیات به ویژه امیرسپهبد علی صیاد شیرازی را گرامی‌داشت.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) تهران، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی که نسخه ای از آن عصر پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: پنجم مرداد 1367 در شرایطی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گمان می کردند نظام ایران با پذیرش قطعنامه 598 در بحران و بی ثباتی و ناامنی قرار دارد، توطئه نفوذ منافقین را با حمایت صدام و حامیان او طراحی کردند و با در اختیار قرار دادن انواع سلاح و مهمات نظامی منافقین را آماده حمله به ایران کردند.

در این بیانیه آمده است: دشمنان ایران غافل از این بودند که دفاع مقدس با درایت و مدیریت امام راحل به عاملی برای وحدت ملت تبدیل شده بود و چنین مسایلی نمی توانست ضربه ای به ثبات نظام بزند.

در بیانیه حزب موتلفه اسلامی تصریح شده است: فرماندهی هوشمندانه شهید بزرگوار سپهبد "علی صیاد شیرازی " در عملیات مرصاد شرایط را برای مناققین به گونه ای کرد که عملیات آنها که فروغ جاویدان نامگذاری شده بود به جهنمی برایشان تبدیل شد.

حزب موتلفه اسلامی در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای عملیات مرصاد، شهید سپهبد صیاد شیرازی را از فرماندهان بی نظیر سپاه اسلام دانسته و تاکید کرده است:‌ گر چه شهید صیادشیرازی سال ها بعد در تهران به شهادت رسید، ‌اما ترور او نشان از کینه منافقین بود که سال ها در دل داشتند و به دنبال فرصتی بودند تا زخم عمیقی را که از عملیات مرصاد خورده بودند، جبران کنند. 

کد خبر 58947

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز