فرا رسیدن فصل دل‌انگیز بهار و تولد روزهای نو، ‌ پیام‌آور سرزندگی و طراوت در کالبد انسان و طبیعت است.

حاجوی

بر چهره گل نسیم نوروز خوش است

در صحن چمن روی دل‌افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه گویی خوش نیست
خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است
خیام
فرا رسیدن فصل دل‌انگیز بهار و تولد روزهای نو، ‌ پیام‌آور سرزندگی و طراوت در کالبد انسان و طبیعت است. نوروز فرخنده سال ۱۴۰۰ شروعی دوباره در بستر قرنی تازه با انگیزه‌ای مضاعف برای مهرورزی و خدمت به همنوعان است.
تمامی شهروندان مقیم اقلیم‌های گوناگون از جمله ساکنان گرامی منطقه ۷ در سالی که گذشت در چالشی بزرگ و اتفاقی کم‌نظیر به نام همه‌گیری ویروس به ظاهر رام نشدنی کرونا قرار گرفتند و این پدیده نامطلوب تأثیرات مخرب فراوانی در حوزه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی از خود به جای گذاشت.
ما شاهد محرومیت تمامی افراد جامعه از بسیاری ارتباطات اجتماعی، حتی از ساده‌ترین و عادی‌ترین روابط بودیم و حال نیز در ابعادی دیگر، درگیر این محدودیت ناخوشایند هستم. حتی جمعی از عزیزانمان را به واسطه این بیماری اینک در میان‌نداریم این اتفاق با آنکه جسم و جان جامعه را آزرد و دچار صدمات جبران‌ناپذیر کرد، موجب پدیدار شدن دوباره همبستگی اجتماعی و بیدار شدن وجدان و اخلاق و ارتقای سطح بینش فرهنگی جامعه شد.
اما اراده و عزم جمعی بر آن قرار خواهد گرفت که مهرورزی و نشاط جامعه به‌عنوان یک اصل بنیادین باید مورد توجه دائمی قرار گیرد و ایمان و باورهای پسندیده همواره ارج نهاده شود.
یکی از اهداف مهم و تعیین‌کننده در سال جدید که در افق نگاه مجموعه خدمتگزاران در مدیریت شهری قرار گرفته است، دستیابی به وضعیت مطلوب و شایسته فرهنگی و ارتقای کیفی و کمی سطح دانش اجتماعی جامعه است.
ما بر این باوریم که تحقق شعار برجسته «تهران، شهری برای همه» یک تکلیف و وظیفه اخلاقی و انسانی است و تمامی همت خود را بر آن خواهیم گذاشت که جغرافیای پهناور کلانشهر تهران، بستری امن و مناسب برای رشد جامعه و توسعه مطلوب آن باشد. شما شهروندان لایق و مردم ساکن در منطقه ۷ در سال‌های گذشته، شاهد رشد و توسعه شهری در تمامی ابعاد آن بوده‌اید و ثمره آن را در مناسب‌سازی بخش‌های گوناگون شهری و توسعه و گسترش خدمات و امکانات مورد نیاز شهروندان شاهد بوده‌اید.
یقین داشته باشید که خدمتگزاران صدیق شما در مجموعه مدیریت شهری با تمام توان و اراده در انجام به موقع و لازم خدمات مطلوب و شایسته دوری نخواهند کرد و افتخار ما و همکارانمان خدمت به شما خوبان خواهد بود و هدفمان کسب رضایتمندی شما.
حال با پشت سر گذاشتن تمامی فراز و نشیب‌ها و با تحمل همه سختی‌ها و کاستی‌ها، بار دیگر دست در دست هم و با توکل بر لطف و عنایت پروردگار مهربان و در سایه الطاف بی‌کران امام عصر(عج) عهدی دوباره می‌بندیم که با هم و برای هم سال جدید را آغاز کنیم و هر روز این سال را برای هم به نیکی بسازیم.
سال ۱۴۰۰ را همراه با بهترین آرزوها و زیباترین لحظات برای شما عزیزان خواستارم و امیدوارم همواره سلامتی و توفیق و خوشبختی، قرین ایام شما باشد. سربلند باشید و تندرست.

«سمیه حاجوی» / شهردار منطقه ۷

کد خبر 590359

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha