مدیر تضمین کیفیت ایران خودرو با بیان مطلب فوق افزود: تاکنون در طرح فراخوان ایران خودرو بیش از 70درصد از خودرو های تحت ریسک مورد بازبینی فنی سیستم سوخت رسانی قرار گرفته اند.
وی گفت: با وجود فراخوان گسترده هنوز بیش از 20درصد مشتریان ایران خودرو برای بازبینی سیستم سوخت رسانی خودروهایشان به تعمیر گاههای مجاز ایران خودرو مراجعه نکرده اند.
غلامرضا حاجی خانی، اظهارداشت: سایر مشتریان تا پایان آبان ماه فرصت دارند برای کنترل فنی و ایمنی خودروهای خود به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.
دبیر ستاد اجرایی فراخوان ایران خودرو تاکید کرد: در راستای تکریم مشتریان محصولات خود و تشویق آنان به بازبینی فنی خودرو های تحت ریسک تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.
وی هشدارداد: درصورت عدم مراجعه مشتریان طی تاریخ فوق به نمایندگی های مجاز ایران خودرو، مسئولیت عواقب ناشی ازآن به عهده مالک خودرو می باشد.
مهندس حاجی خانی با اشاره به میلیاردها تومان هزینه مستقیم و غیر مستقیم طرح فراخوان یادآور شد: خدمات ایران خودرو برای بررسی فنی و رفع نقص خودرو ها در طرح فراخوان کاملا رایگان است.
وی در زمینه اقدامات ریشه ای صورت گرفته در زمینه جلوگیری از حریق خودروها اظهار داشت: این اقدامات در سه بخش صورت گرفت.
اول تامین قطعات از منابع مطمئن تر، حذف سازنده قبلی، جمع آوری قطعات مرتبط از خطوط تولید، انبار های شرکت، انهدام کامل آنها و در نهایت کنترل دقیق تر قطعات ورودی دوم سفارش گذاری تجیهزات جدید و کامل تر و ایجاد ایستگاه های بازرسی مضاعف در کلیه خطوط تولید. سوم ارتقای سیستم سوخت رسانی سیستم سوخت رسانی درمسیر باک، حذف تعداد زیادی از اتصالات، تغییر آنها به حالت پیشرفته quick-connector(اتصالات سریع) مشابه پژو 206.
حاجی خانی درپایان خاطر نشان ساخت: مالکان خودرو های مشمول طرح فراخوان، می توانند جهت هماهنگی برای بازدیدفنی خودروهای خود با شماره تلفن 88608020 - 021 (10خط) و9002121515 -021 تماس بگیرند.