مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

برگزاری جشن عروسی در شهرستان پارسیان باعث ابتلای تعداد زیادی از مهمانان به کرونای جهش‌یافته و بستری شدن جمعی از آنان در بیمارستان شد.

کرونا

به گزارش همشهری آنلاین،  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان، دوشنبه ۱۶ فروردین در نشست ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا گفت: با توجه به توصیه‌های فراوان درباره رعایت پروتکل‌ها و ممنوعیت تجمع و برگزاری هرگونه مراسم، متاسفانه همچنان شاهد برگزاری مراسم عروسی هستیم، در صورت توجه نکردن مردم به هشدارها در زمینه شیوع کرونای جهش‌یافته با بحران مواجه خواهیم شد.

دکتر آمنه ماجدی اظهار کرد: از مردم پارسیان می‌خواهیم تا اتمام واکسینه شدن افراد، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در مراسم‌ها و تجمعات شرکت نکنند، تا کمتر شاهد داغدار شدن و از دست دادن عزیزانمان باشیم.  

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارسیان با بیان این‌که با شروع کار و اتمام تعطیلات، نیروهای غیربومی به شهرستان باز می‌گردند گفت: این مساله خود باعث شیوع بیش‌ازپیش کرونا خواهد بود و باید نیروهای غیربومی برای بازگشت به کار از شهرستان مبدا تست منفی کرونا ارائه کنند.

ماجدی در پایان بیان کرد: مسافرانی که قصد سفر از شهرهای نارنجی و قرمز به پارسیان را دارند باید تست منفی کرونا ارائه کنند، در غیر این‌صورت اجازه ورود به شهرستان را نخواهند داشت.

کد خبر 593083

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha